L’origen del Funko d’Isabel Díaz Ayuso

 

Les imàtgens d’Isabel Díaz Ayuso sostenint el seu propi Funko Pop s’han fet virals, des que el passat dilluns 29 de març, la presidenta de la Comunitat de Madrid es reunirà amb José Luis Martínez-Almeida per a visitar diferents taules informatives del vot per correu.

En el seu recorregut pel parc Juan Carlos I de Madrid, una persona la va sorprendre amb una rèplica seua en miniatura que imita als productes de la popular marca. En la caixa es pot vore que apareix el seu nom i la bandera de la Comunitat de Madrid. La figura va vestida de negre i lluïx una jaqueta de color roig.

 

Díaz Ayuso no va dubtar a posar amb ella per a diferents fotografies que han sigut molt comentades en Internet. “Els isabelins estem d’enhorabona”, va dir Juan Carlos Girauta en el seu compte de Twitter.

Reaccions en les xarxes

El Funko Pop d’Isabel Díaz Ayuso va causar un gran impacte en les xarxes socials i va fer que la paraula “Funko” es convertirà en ‘trending topic’. Alguns usuaris van expressar el seu desig d’aconseguir un. “Espero ferventment un de Cifuentes”, va indicar una persona.

 

Altres tuiters van compartir comentaris en to d’humor i amb sarcasme sobre este tema. El seu ‘look’ amb jaqueta roja va propiciar algunes comparacions: “Algú m’explica per què el Funko d’Ayuso és Michael Jackson?”.

 

 

La història darrere del funko d’Isabel Díaz Ayuso

Les fotos d’Isabel Díaz Ayuso amb el seu funko han causat un gran impacte en Internet.  La realitat és que no es tracta d’un model original de la col·lecció de Funko Pop, sinó d’una reproducció personalitzada de Honua Pelusa.

 

El mitjà ‘Hufington Post’ s’ha posat en contacte amb la marca qui ha explicat que van rebre l’encàrrec del ninot d’Ayuso, però que no tenen res a vore amb la política. «Fem el que ens demaneu, és igual el personatge que siga o el partit al qual pertanyi», van explicar en un tuit després del renou mediàtic.

 

La companyia ‘Honua Pelusa’ ha manifestat que no poden revelar la identitat de la persona que va encarregar el ninot, però conten que va ser algú que volia el funko perquè li ho signarà Isabel Díaz Ayuso.

 

Actualment, els propietaris de la marca fan enviaments a tot el món i el preu dels ninots oscil·la entre els 40 i els 60 euros (+IVA). Els creadors de la figura no s’imaginaven que el seu treball es convertiria en portada de diaris de tirada nacional. «Hui ens hem emportat una gran sorpresa en vore un dels nostres pops en mans d’Isabel Díaz Ayuso en la portada d’un periòdic», han confessat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla