L’origen del Funko d’Isabel Díaz Ayuso

 

Les imàtgens d’Isabel Díaz Ayuso sostenint el seu propi Funko Pop s’han fet virals, des que el passat dilluns 29 de març, la presidenta de la Comunitat de Madrid es reunirà amb José Luis Martínez-Almeida per a visitar diferents taules informatives del vot per correu.

En el seu recorregut pel parc Juan Carlos I de Madrid, una persona la va sorprendre amb una rèplica seua en miniatura que imita als productes de la popular marca. En la caixa es pot vore que apareix el seu nom i la bandera de la Comunitat de Madrid. La figura va vestida de negre i lluïx una jaqueta de color roig.

 

Díaz Ayuso no va dubtar a posar amb ella per a diferents fotografies que han sigut molt comentades en Internet. «Els isabelins estem d’enhorabona», va dir Juan Carlos Girauta en el seu compte de Twitter.

Reaccions en les xarxes

El Funko Pop d’Isabel Díaz Ayuso va causar un gran impacte en les xarxes socials i va fer que la paraula «Funko» es convertirà en ‘trending topic’. Alguns usuaris van expressar el seu desig d’aconseguir un. «Espero ferventment un de Cifuentes», va indicar una persona.

 

Altres tuiters van compartir comentaris en to d’humor i amb sarcasme sobre este tema. El seu ‘look’ amb jaqueta roja va propiciar algunes comparacions: «Algú m’explica per què el Funko d’Ayuso és Michael Jackson?».

 

 

La història darrere del funko d’Isabel Díaz Ayuso

Les fotos d’Isabel Díaz Ayuso amb el seu funko han causat un gran impacte en Internet.  La realitat és que no es tracta d’un model original de la col·lecció de Funko Pop, sinó d’una reproducció personalitzada de Honua Pelusa.

 

El mitjà ‘Hufington Post’ s’ha posat en contacte amb la marca qui ha explicat que van rebre l’encàrrec del ninot d’Ayuso, però que no tenen res a vore amb la política. «Fem el que ens demaneu, és igual el personatge que siga o el partit al qual pertanyi», van explicar en un tuit després del renou mediàtic.

 

La companyia ‘Honua Pelusa’ ha manifestat que no poden revelar la identitat de la persona que va encarregar el ninot, però conten que va ser algú que volia el funko perquè li ho signarà Isabel Díaz Ayuso.

 

Actualment, els propietaris de la marca fan enviaments a tot el món i el preu dels ninots oscil·la entre els 40 i els 60 euros (+IVA). Els creadors de la figura no s’imaginaven que el seu treball es convertiria en portada de diaris de tirada nacional. «Hui ens hem emportat una gran sorpresa en vore un dels nostres pops en mans d’Isabel Díaz Ayuso en la portada d’un periòdic», han confessat.

Últimes notícies

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.