11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

L’origen del Funko d’Isabel Díaz Ayuso

 

Les imàtgens d’Isabel Díaz Ayuso sostenint el seu propi Funko Pop s’han fet virals, des que el passat dilluns 29 de març, la presidenta de la Comunitat de Madrid es reunirà amb José Luis Martínez-Almeida per a visitar diferents taules informatives del vot per correu.

En el seu recorregut pel parc Juan Carlos I de Madrid, una persona la va sorprendre amb una rèplica seua en miniatura que imita als productes de la popular marca. En la caixa es pot vore que apareix el seu nom i la bandera de la Comunitat de Madrid. La figura va vestida de negre i lluïx una jaqueta de color roig.

 

Díaz Ayuso no va dubtar a posar amb ella per a diferents fotografies que han sigut molt comentades en Internet. “Els isabelins estem d’enhorabona”, va dir Juan Carlos Girauta en el seu compte de Twitter.

Reaccions en les xarxes

El Funko Pop d’Isabel Díaz Ayuso va causar un gran impacte en les xarxes socials i va fer que la paraula “Funko” es convertirà en ‘trending topic’. Alguns usuaris van expressar el seu desig d’aconseguir un. “Espero ferventment un de Cifuentes”, va indicar una persona.

 

Altres tuiters van compartir comentaris en to d’humor i amb sarcasme sobre este tema. El seu ‘look’ amb jaqueta roja va propiciar algunes comparacions: “Algú m’explica per què el Funko d’Ayuso és Michael Jackson?”.

 

 

La història darrere del funko d’Isabel Díaz Ayuso

Les fotos d’Isabel Díaz Ayuso amb el seu funko han causat un gran impacte en Internet.  La realitat és que no es tracta d’un model original de la col·lecció de Funko Pop, sinó d’una reproducció personalitzada de Honua Pelusa.

 

El mitjà ‘Hufington Post’ s’ha posat en contacte amb la marca qui ha explicat que van rebre l’encàrrec del ninot d’Ayuso, però que no tenen res a vore amb la política. «Fem el que ens demaneu, és igual el personatge que siga o el partit al qual pertanyi», van explicar en un tuit després del renou mediàtic.

 

La companyia ‘Honua Pelusa’ ha manifestat que no poden revelar la identitat de la persona que va encarregar el ninot, però conten que va ser algú que volia el funko perquè li ho signarà Isabel Díaz Ayuso.

 

Actualment, els propietaris de la marca fan enviaments a tot el món i el preu dels ninots oscil·la entre els 40 i els 60 euros (+IVA). Els creadors de la figura no s’imaginaven que el seu treball es convertiria en portada de diaris de tirada nacional. «Hui ens hem emportat una gran sorpresa en vore un dels nostres pops en mans d’Isabel Díaz Ayuso en la portada d’un periòdic», han confessat.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.