11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

L’origen del Funko d’Isabel Díaz Ayuso

 

Les imàtgens d’Isabel Díaz Ayuso sostenint el seu propi Funko Pop s’han fet virals, des que el passat dilluns 29 de març, la presidenta de la Comunitat de Madrid es reunirà amb José Luis Martínez-Almeida per a visitar diferents taules informatives del vot per correu.

En el seu recorregut pel parc Juan Carlos I de Madrid, una persona la va sorprendre amb una rèplica seua en miniatura que imita als productes de la popular marca. En la caixa es pot vore que apareix el seu nom i la bandera de la Comunitat de Madrid. La figura va vestida de negre i lluïx una jaqueta de color roig.

 

Díaz Ayuso no va dubtar a posar amb ella per a diferents fotografies que han sigut molt comentades en Internet. “Els isabelins estem d’enhorabona”, va dir Juan Carlos Girauta en el seu compte de Twitter.

Reaccions en les xarxes

El Funko Pop d’Isabel Díaz Ayuso va causar un gran impacte en les xarxes socials i va fer que la paraula “Funko” es convertirà en ‘trending topic’. Alguns usuaris van expressar el seu desig d’aconseguir un. “Espero ferventment un de Cifuentes”, va indicar una persona.

 

Altres tuiters van compartir comentaris en to d’humor i amb sarcasme sobre este tema. El seu ‘look’ amb jaqueta roja va propiciar algunes comparacions: “Algú m’explica per què el Funko d’Ayuso és Michael Jackson?”.

 

 

La història darrere del funko d’Isabel Díaz Ayuso

Les fotos d’Isabel Díaz Ayuso amb el seu funko han causat un gran impacte en Internet.  La realitat és que no es tracta d’un model original de la col·lecció de Funko Pop, sinó d’una reproducció personalitzada de Honua Pelusa.

 

El mitjà ‘Hufington Post’ s’ha posat en contacte amb la marca qui ha explicat que van rebre l’encàrrec del ninot d’Ayuso, però que no tenen res a vore amb la política. «Fem el que ens demaneu, és igual el personatge que siga o el partit al qual pertanyi», van explicar en un tuit després del renou mediàtic.

 

La companyia ‘Honua Pelusa’ ha manifestat que no poden revelar la identitat de la persona que va encarregar el ninot, però conten que va ser algú que volia el funko perquè li ho signarà Isabel Díaz Ayuso.

 

Actualment, els propietaris de la marca fan enviaments a tot el món i el preu dels ninots oscil·la entre els 40 i els 60 euros (+IVA). Els creadors de la figura no s’imaginaven que el seu treball es convertiria en portada de diaris de tirada nacional. «Hui ens hem emportat una gran sorpresa en vore un dels nostres pops en mans d’Isabel Díaz Ayuso en la portada d’un periòdic», han confessat.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.