L’origen del Funko d’Isabel Díaz Ayuso

 

Les imàtgens d’Isabel Díaz Ayuso sostenint el seu propi Funko Pop s’han fet virals, des que el passat dilluns 29 de març, la presidenta de la Comunitat de Madrid es reunirà amb José Luis Martínez-Almeida per a visitar diferents taules informatives del vot per correu.

En el seu recorregut pel parc Juan Carlos I de Madrid, una persona la va sorprendre amb una rèplica seua en miniatura que imita als productes de la popular marca. En la caixa es pot vore que apareix el seu nom i la bandera de la Comunitat de Madrid. La figura va vestida de negre i lluïx una jaqueta de color roig.

 

Díaz Ayuso no va dubtar a posar amb ella per a diferents fotografies que han sigut molt comentades en Internet. «Els isabelins estem d’enhorabona», va dir Juan Carlos Girauta en el seu compte de Twitter.

Reaccions en les xarxes

El Funko Pop d’Isabel Díaz Ayuso va causar un gran impacte en les xarxes socials i va fer que la paraula «Funko» es convertirà en ‘trending topic’. Alguns usuaris van expressar el seu desig d’aconseguir un. «Espero ferventment un de Cifuentes», va indicar una persona.

 

Altres tuiters van compartir comentaris en to d’humor i amb sarcasme sobre este tema. El seu ‘look’ amb jaqueta roja va propiciar algunes comparacions: «Algú m’explica per què el Funko d’Ayuso és Michael Jackson?».

 

 

La història darrere del funko d’Isabel Díaz Ayuso

Les fotos d’Isabel Díaz Ayuso amb el seu funko han causat un gran impacte en Internet.  La realitat és que no es tracta d’un model original de la col·lecció de Funko Pop, sinó d’una reproducció personalitzada de Honua Pelusa.

 

El mitjà ‘Hufington Post’ s’ha posat en contacte amb la marca qui ha explicat que van rebre l’encàrrec del ninot d’Ayuso, però que no tenen res a vore amb la política. «Fem el que ens demaneu, és igual el personatge que siga o el partit al qual pertanyi», van explicar en un tuit després del renou mediàtic.

 

La companyia ‘Honua Pelusa’ ha manifestat que no poden revelar la identitat de la persona que va encarregar el ninot, però conten que va ser algú que volia el funko perquè li ho signarà Isabel Díaz Ayuso.

 

Actualment, els propietaris de la marca fan enviaments a tot el món i el preu dels ninots oscil·la entre els 40 i els 60 euros (+IVA). Els creadors de la figura no s’imaginaven que el seu treball es convertiria en portada de diaris de tirada nacional. «Hui ens hem emportat una gran sorpresa en vore un dels nostres pops en mans d’Isabel Díaz Ayuso en la portada d’un periòdic», han confessat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.