La polèmica publicitat de Burger King que s’ha fet viral en xarxes socials

“Preneu i mengeu tots d’ell. Que no porta carn”, és el missatge que pot llegir-se en els cartells publicitaris que Burger King ha col·locat a Sevilla. La cadena de menjar ràpid ha aprofitat la Setmana Santa i ha pres els versicles de la Bíblia com a inspiració per a promocionar la seua nova hamburguesa vegetariana.

Un eslògan que ha generat controvèrsia en xarxes socials convertint-se en trending topic aquest diumenge. Algunes persones han carregat durament contra la cadena de restaurants i han proposat un boicot contra ella, mentre que uns altres han defensat l’originalitat de la campanya publicitària.

Entre les veus crítiques hi ha sacerdots actius en xarxes socials que asseguren que demanaran als seus feligresos que no acudisquen de nou a Burger King. També algunes personalitats de la política espanyola han opinat sobre el tema. És el cas del diputat de Vox, Jorge Buxadé, que ha carregat durament contra la companyia: “No m’agrada veure els logos de les multinacionals menyspreant frívolament la nostra fe i les tradicions de milers d’espanyols”, ha escrit.

Davant l’al·luvió de crítiques, Burger King ha demanat disculpes a través del seu compte de Twitter. “Demanem disculpes a tots aquells que s’hagen sentit ofesos per la nostra campanya dirigida a promocionar els nostres productes vegetals per Setmana Santa. La nostra intenció mai ha sigut ofendre a ningú i ja ha sigut sol·licitada la retirada immediata de la campanya”, han publicat.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.