La polèmica publicitat de Burger King que s’ha fet viral en xarxes socials

“Preneu i mengeu tots d’ell. Que no porta carn”, és el missatge que pot llegir-se en els cartells publicitaris que Burger King ha col·locat a Sevilla. La cadena de menjar ràpid ha aprofitat la Setmana Santa i ha pres els versicles de la Bíblia com a inspiració per a promocionar la seua nova hamburguesa vegetariana.

Un eslògan que ha generat controvèrsia en xarxes socials convertint-se en trending topic aquest diumenge. Algunes persones han carregat durament contra la cadena de restaurants i han proposat un boicot contra ella, mentre que uns altres han defensat l’originalitat de la campanya publicitària.

Entre les veus crítiques hi ha sacerdots actius en xarxes socials que asseguren que demanaran als seus feligresos que no acudisquen de nou a Burger King. També algunes personalitats de la política espanyola han opinat sobre el tema. És el cas del diputat de Vox, Jorge Buxadé, que ha carregat durament contra la companyia: “No m’agrada veure els logos de les multinacionals menyspreant frívolament la nostra fe i les tradicions de milers d’espanyols”, ha escrit.

Davant l’al·luvió de crítiques, Burger King ha demanat disculpes a través del seu compte de Twitter. “Demanem disculpes a tots aquells que s’hagen sentit ofesos per la nostra campanya dirigida a promocionar els nostres productes vegetals per Setmana Santa. La nostra intenció mai ha sigut ofendre a ningú i ja ha sigut sol·licitada la retirada immediata de la campanya”, han publicat.

Últimes notícies

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.