La polèmica publicitat de Burger King que s’ha fet viral en xarxes socials

“Preneu i mengeu tots d’ell. Que no porta carn”, és el missatge que pot llegir-se en els cartells publicitaris que Burger King ha col·locat a Sevilla. La cadena de menjar ràpid ha aprofitat la Setmana Santa i ha pres els versicles de la Bíblia com a inspiració per a promocionar la seua nova hamburguesa vegetariana.

Un eslògan que ha generat controvèrsia en xarxes socials convertint-se en trending topic aquest diumenge. Algunes persones han carregat durament contra la cadena de restaurants i han proposat un boicot contra ella, mentre que uns altres han defensat l’originalitat de la campanya publicitària.

Entre les veus crítiques hi ha sacerdots actius en xarxes socials que asseguren que demanaran als seus feligresos que no acudisquen de nou a Burger King. També algunes personalitats de la política espanyola han opinat sobre el tema. És el cas del diputat de Vox, Jorge Buxadé, que ha carregat durament contra la companyia: “No m’agrada veure els logos de les multinacionals menyspreant frívolament la nostra fe i les tradicions de milers d’espanyols”, ha escrit.

Davant l’al·luvió de crítiques, Burger King ha demanat disculpes a través del seu compte de Twitter. “Demanem disculpes a tots aquells que s’hagen sentit ofesos per la nostra campanya dirigida a promocionar els nostres productes vegetals per Setmana Santa. La nostra intenció mai ha sigut ofendre a ningú i ja ha sigut sol·licitada la retirada immediata de la campanya”, han publicat.

Últimes notícies

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.