11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Militars sortegen a una prostituta amb motiu de la Puríssima

L’Exèrcit de Terra informarà “de manera immediata” a la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) sobre el sorteig d’una prostituta, dut a terme per uns soldats de la caserna del Bruc, a Barcelona, tal com han notificat fonts militars.

Dos militars de l’Exèrcit de Terra van presentar en un grup de Whatsapp la idea de rifar una estona de companyia amb una prostituta pel dia de la Puríssima, patrona d’infanteria, entre la resta d’integrants.

Així mateix, es va penjar un cartell en la cantina de la caserna informant del sorteig. L’objectiu de la rifa seria recaptar diners per a les festes de la companyia.

Segons fonts, en la conversa telefònica s’haurien intercanviat, a més de fotografies de la dona i els serveis que oferia, missatges de caràcter masclista i ofensiu cap a aquesta.

La conversa s’hauria dut a terme mitjançant xats no oficials de la unitat, ja que l’Exèrcit de Terra afirma no tindre garantia que aquests fets hagen succeït. No obstant això, es mostra fermament descontent amb aquesta mena de conductes, que assegura que són contràries als valors de l’exèrcit. En cas que es corrobore la informació, sosté que duran a terme una investigació interna.

No tots els membres del grup haurien participat en la conversa i no s’haurien trobat sergents ni capitans entre els implicats, encara que sí alguns comandaments.

Últimes notícies

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics

El València busca arrabassar el lideratge i el dia extra de Copa al Reial Madrid

El València visita al líder Reial Madrid en un dol que marca el primer lloc al tancament de la primera volta i atorga jugar les habitacions de Copa en dijous amb dia extra si hi ha passe a semifinals. El resultat condiciona també la condició de cap de sèrie i l'encreuament en el torneig.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada amb dolor i pau i demana justícia sense odi

Andrea Ortuño ha agraït el suport rebut i ha demanat una justícia sense rancor en el funeral pels seus quatre familiars morts després del naufragi a Indonèsia.

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.