17.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Militars sortegen a una prostituta amb motiu de la Puríssima

L’Exèrcit de Terra informarà “de manera immediata” a la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) sobre el sorteig d’una prostituta, dut a terme per uns soldats de la caserna del Bruc, a Barcelona, tal com han notificat fonts militars.

Dos militars de l’Exèrcit de Terra van presentar en un grup de Whatsapp la idea de rifar una estona de companyia amb una prostituta pel dia de la Puríssima, patrona d’infanteria, entre la resta d’integrants.

Així mateix, es va penjar un cartell en la cantina de la caserna informant del sorteig. L’objectiu de la rifa seria recaptar diners per a les festes de la companyia.

Segons fonts, en la conversa telefònica s’haurien intercanviat, a més de fotografies de la dona i els serveis que oferia, missatges de caràcter masclista i ofensiu cap a aquesta.

La conversa s’hauria dut a terme mitjançant xats no oficials de la unitat, ja que l’Exèrcit de Terra afirma no tindre garantia que aquests fets hagen succeït. No obstant això, es mostra fermament descontent amb aquesta mena de conductes, que assegura que són contràries als valors de l’exèrcit. En cas que es corrobore la informació, sosté que duran a terme una investigació interna.

No tots els membres del grup haurien participat en la conversa i no s’haurien trobat sergents ni capitans entre els implicats, encara que sí alguns comandaments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.