Militars sortegen a una prostituta amb motiu de la Puríssima

L’Exèrcit de Terra informarà “de manera immediata” a la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) sobre el sorteig d’una prostituta, dut a terme per uns soldats de la caserna del Bruc, a Barcelona, tal com han notificat fonts militars.

Dos militars de l’Exèrcit de Terra van presentar en un grup de Whatsapp la idea de rifar una estona de companyia amb una prostituta pel dia de la Puríssima, patrona d’infanteria, entre la resta d’integrants.

Així mateix, es va penjar un cartell en la cantina de la caserna informant del sorteig. L’objectiu de la rifa seria recaptar diners per a les festes de la companyia.

Segons fonts, en la conversa telefònica s’haurien intercanviat, a més de fotografies de la dona i els serveis que oferia, missatges de caràcter masclista i ofensiu cap a aquesta.

La conversa s’hauria dut a terme mitjançant xats no oficials de la unitat, ja que l’Exèrcit de Terra afirma no tindre garantia que aquests fets hagen succeït. No obstant això, es mostra fermament descontent amb aquesta mena de conductes, que assegura que són contràries als valors de l’exèrcit. En cas que es corrobore la informació, sosté que duran a terme una investigació interna.

No tots els membres del grup haurien participat en la conversa i no s’haurien trobat sergents ni capitans entre els implicats, encara que sí alguns comandaments.

Últimes notícies

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.

Alfondeguilla dedicarà un carrer a Moncofa per l’ajuda en l’incendi de la Vall d’Uixó

Alfondeguilla ha aprovat dedicar l’actual carrer Herrero Tejedor a Moncofa com a agraïment per l’acollida dels evacuats durant l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que va obligar a desallotjar el municipi durant sis dies.

Risc màxim d’incendis en la Comunitat per a la jornada de l’eclipsi solar

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis el 12 d’agost, coincidint amb l’eclipsi solar, amb el tancament de nombrosos parcs naturals i fortes restriccions a l’ús del foc i a les acampades.
FILMOTECA D'ESTIU