Militars sortegen a una prostituta amb motiu de la Puríssima

L’Exèrcit de Terra informarà “de manera immediata” a la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) sobre el sorteig d’una prostituta, dut a terme per uns soldats de la caserna del Bruc, a Barcelona, tal com han notificat fonts militars.

Dos militars de l’Exèrcit de Terra van presentar en un grup de Whatsapp la idea de rifar una estona de companyia amb una prostituta pel dia de la Puríssima, patrona d’infanteria, entre la resta d’integrants.

Així mateix, es va penjar un cartell en la cantina de la caserna informant del sorteig. L’objectiu de la rifa seria recaptar diners per a les festes de la companyia.

Segons fonts, en la conversa telefònica s’haurien intercanviat, a més de fotografies de la dona i els serveis que oferia, missatges de caràcter masclista i ofensiu cap a aquesta.

La conversa s’hauria dut a terme mitjançant xats no oficials de la unitat, ja que l’Exèrcit de Terra afirma no tindre garantia que aquests fets hagen succeït. No obstant això, es mostra fermament descontent amb aquesta mena de conductes, que assegura que són contràries als valors de l’exèrcit. En cas que es corrobore la informació, sosté que duran a terme una investigació interna.

No tots els membres del grup haurien participat en la conversa i no s’haurien trobat sergents ni capitans entre els implicats, encara que sí alguns comandaments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.