WhatsApp amplia l’enviament d’arxius de fins a 2GB

WhatsApp s’ha convertit en la plataforma de missatgeria instantània més popular en els últims anys, això gràcies a les eines que ens permeten mantindre’ns comunicats amb els nostres contactes.

No obstant això, una de les limitants d’aquesta aplicació és que l’enviament de documentació no podia excedir als 100MB, però ara la companyia ha iniciat amb proves per a ampliar aquest límit.

WhatsApp ha modificat el límit de la seua plataforma, per això, a partir d’ara, permetrà l’enviament d’arxius i documents més grans, de fins a 2GB. De moment és part d’una prova iniciada a l’Argentina.

L’aplicació de missatgeria en aquest moment permet que els usuaris puguen enviar arxius de fins a 100MB a través dels xats, un límit insuficient en un context de treball remot i relacions a distància que a vegades exigeix una major llibertat en l’enviament de documents, imatges.

Aquest sempre ha sigut un problema per a molts usuaris ja que els limitava en l’enviament de documents.

La prova s’ha activat per als usuaris d’aquest país sud-americà, però els contactes als qui envien arxius de fins a 2GB poden ser de qualsevol part del món. Poden accedir a ella des de les aplicacions d’Android i iOS i les versions per a web i escriptori.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.