11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

WhatsApp amplia l’enviament d’arxius de fins a 2GB

WhatsApp s’ha convertit en la plataforma de missatgeria instantània més popular en els últims anys, això gràcies a les eines que ens permeten mantindre’ns comunicats amb els nostres contactes.

No obstant això, una de les limitants d’aquesta aplicació és que l’enviament de documentació no podia excedir als 100MB, però ara la companyia ha iniciat amb proves per a ampliar aquest límit.

WhatsApp ha modificat el límit de la seua plataforma, per això, a partir d’ara, permetrà l’enviament d’arxius i documents més grans, de fins a 2GB. De moment és part d’una prova iniciada a l’Argentina.

L’aplicació de missatgeria en aquest moment permet que els usuaris puguen enviar arxius de fins a 100MB a través dels xats, un límit insuficient en un context de treball remot i relacions a distància que a vegades exigeix una major llibertat en l’enviament de documents, imatges.

Aquest sempre ha sigut un problema per a molts usuaris ja que els limitava en l’enviament de documents.

La prova s’ha activat per als usuaris d’aquest país sud-americà, però els contactes als qui envien arxius de fins a 2GB poden ser de qualsevol part del món. Poden accedir a ella des de les aplicacions d’Android i iOS i les versions per a web i escriptori.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Excap de Meteorologia d’À Punt contradiu a la Generalitat: ‘Es veia que anava a ser un temporal històric’

Victoria Roselló ha assegurat en la comissió del Congrés que dies abans de la DANA del 29 d'octubre ja es coneixia la seua gravetat i que els avisos es van complir. Les seues paraules contradiuen la versió oficial que no va haver-hi informació suficient per a anticipar-se.

Ford Almussafes pararà 8 dies al març i 5 a l’abril per l’ERTO Xarxa

La factoria ha fixat 13 jornades de parada entre març i abril sota l''ERTO Xarxa'. La mesura afecta a tota la plantilla de manera rotativa amb condicions pactades.

Pérez Llorca afirma que els controls per a accedir a VPP estan tenint efecte a Alacant

Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.

Treballadors de Creu Roja inicien aturs d’una hora per a exigir un conveni col·lectiu

Treballadors dels centres de Creu Roja en la Comunitat Valenciana han secundat este dilluns el primer atur d'una hora per a exigir un conveni col·lectiu. La direcció va rebutjar firmar i sotmetre el conflicte a arbitratge després d'una reunió en el Tribunal d'Arbitratge Laboral.

La jutgessa investiga a quina hora Presidència va mobilitzar al xofer de Mazón el 29-O

La instructora ha reclamat els llistats de crides del conductor entre les 19 i les 20 hores per a fixar el moment de la seua mobilització al Cecopi. També ha demanat altres comunicacions per a reconstruir la cronologia de la gestió de la dana.

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.