15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

WhatsApp amplia l’enviament d’arxius de fins a 2GB

WhatsApp s’ha convertit en la plataforma de missatgeria instantània més popular en els últims anys, això gràcies a les eines que ens permeten mantindre’ns comunicats amb els nostres contactes.

No obstant això, una de les limitants d’aquesta aplicació és que l’enviament de documentació no podia excedir als 100MB, però ara la companyia ha iniciat amb proves per a ampliar aquest límit.

WhatsApp ha modificat el límit de la seua plataforma, per això, a partir d’ara, permetrà l’enviament d’arxius i documents més grans, de fins a 2GB. De moment és part d’una prova iniciada a l’Argentina.

L’aplicació de missatgeria en aquest moment permet que els usuaris puguen enviar arxius de fins a 100MB a través dels xats, un límit insuficient en un context de treball remot i relacions a distància que a vegades exigeix una major llibertat en l’enviament de documents, imatges.

Aquest sempre ha sigut un problema per a molts usuaris ja que els limitava en l’enviament de documents.

La prova s’ha activat per als usuaris d’aquest país sud-americà, però els contactes als qui envien arxius de fins a 2GB poden ser de qualsevol part del món. Poden accedir a ella des de les aplicacions d’Android i iOS i les versions per a web i escriptori.

Últimes notícies

Benidorm adjudica la gestió dels grans esdeveniments a una UTE després de la marxa del Low Festival

L'Ajuntament ha adjudicat per quatre anys l'organització dels esdeveniments estivals en els Germans Martínez Munuera a una UTE única. El contracte fixa entre 3 i 5 macroconcerts per estiu, més actuacions de format mitjà, i inclou un cànon de 0,51 euros per entrada.

Cuenca es va plantejar que Mazón fora a Utiel el 29-O i Pradas va advertir que no es podia entrar

José Manuel Cuenca ha declarat que va valorar desplaçar a Carlos Mazón a Utiel la vesprada del 29 d'octubre, però Salomé Pradas ho va desaconsellar pel tancament d'accessos. Va sostindre que el Cecopi era un òrgan tècnic i que van seguir l'emergència amb les previsions oficials

El Consell aprova 455.000 € en ajudes al lloguer per a afectats per l’incendi de Campanar

La Generalitat ha activat un decret amb 455.000 € per a sufragar el lloguer de propietaris que van perdre la seua vivenda en l'incendi de Campanar. L'ajuda cobrirà fins a 12 mensualitats de 2025, amb topalls segons la unitat de convivència.

Mazón assistirà este dijous al debat d’investidura del seu successor en Les Corts

Carlos Mazón assistirà este dijous al debat d'investidura en Les Corts que ha de triar al seu successor, Juanfran Pérez Llorca. El Consell en funcions defén la seua gestió de la dana i retrau falta d'ajudes estatals.

Els convocants de la marxa per la dana reclamen que Mazón renuncie a l’acta i comparega davant la jutgessa

En vespres de la investidura de Juanfran Pérez Llorca, més de 200 entitats han demanat que Mazón entregue l'acta i es presente davant la jutgessa per la gestió de la dana. La protesta retrà homenatge a les 229 víctimes i exigirà canvis en les polítiques per a futures emergències.

Tárrega va afirmar que ha crescut amb Corberán i va negar problemes en el vestuari

El central del València va defendre al cos tècnic, va explicar l'ajust amb eixida de tres al costat de Pepelu i va demanar començar a sumar fora per a consolidar la millora.

Raquel Carrera recau de les molèsties en el genoll esquerre i se sotmetrà a noves proves

La interior del València Basket ha recaigut de les molèsties en el seu genoll esquerre i serà sotmesa a noves proves. El club fixarà els terminis quan conega l'abast.

Seguretat Social actua en l’Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València

Seguretat Social ha actuat per sorpresa en l'Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València, que se celebra el 13 de desembre en el Roig Arena. L'acció s'emmarca en la campanya 'Enjoy the music' de Enjoy Aena.