26.3 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

WhatsApp amplia l’enviament d’arxius de fins a 2GB

WhatsApp s’ha convertit en la plataforma de missatgeria instantània més popular en els últims anys, això gràcies a les eines que ens permeten mantindre’ns comunicats amb els nostres contactes.

No obstant això, una de les limitants d’aquesta aplicació és que l’enviament de documentació no podia excedir als 100MB, però ara la companyia ha iniciat amb proves per a ampliar aquest límit.

- Advertisement -Telegram València Diari

WhatsApp ha modificat el límit de la seua plataforma, per això, a partir d’ara, permetrà l’enviament d’arxius i documents més grans, de fins a 2GB. De moment és part d’una prova iniciada a l’Argentina.

L’aplicació de missatgeria en aquest moment permet que els usuaris puguen enviar arxius de fins a 100MB a través dels xats, un límit insuficient en un context de treball remot i relacions a distància que a vegades exigeix una major llibertat en l’enviament de documents, imatges.

Aquest sempre ha sigut un problema per a molts usuaris ja que els limitava en l’enviament de documents.

La prova s’ha activat per als usuaris d’aquest país sud-americà, però els contactes als qui envien arxius de fins a 2GB poden ser de qualsevol part del món. Poden accedir a ella des de les aplicacions d’Android i iOS i les versions per a web i escriptori.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana