17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

WhatsApp amplia l’enviament d’arxius de fins a 2GB

WhatsApp s’ha convertit en la plataforma de missatgeria instantània més popular en els últims anys, això gràcies a les eines que ens permeten mantindre’ns comunicats amb els nostres contactes.

No obstant això, una de les limitants d’aquesta aplicació és que l’enviament de documentació no podia excedir als 100MB, però ara la companyia ha iniciat amb proves per a ampliar aquest límit.

WhatsApp ha modificat el límit de la seua plataforma, per això, a partir d’ara, permetrà l’enviament d’arxius i documents més grans, de fins a 2GB. De moment és part d’una prova iniciada a l’Argentina.

L’aplicació de missatgeria en aquest moment permet que els usuaris puguen enviar arxius de fins a 100MB a través dels xats, un límit insuficient en un context de treball remot i relacions a distància que a vegades exigeix una major llibertat en l’enviament de documents, imatges.

Aquest sempre ha sigut un problema per a molts usuaris ja que els limitava en l’enviament de documents.

La prova s’ha activat per als usuaris d’aquest país sud-americà, però els contactes als qui envien arxius de fins a 2GB poden ser de qualsevol part del món. Poden accedir a ella des de les aplicacions d’Android i iOS i les versions per a web i escriptori.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i 7 borrasques

Aemet fixa el final de l'episodi de ponent per al divendres 20, amb l'entrada d'un anticicló. Fins llavors seguiran els avisos i el risc de danys.

Dèsset detinguts per estar sense papers en dos operatius a Almoradí i Callosa de Segura

Dèsset persones han sigut detingudes per infringir la Llei d'Estrangeria en controls en locals d'oci d'Almoradí i Callosa de Segura. A més, un home va ser arrestat per una orde europea de detenció vinculada a un delicte de drogues.

El Castelló torna al lideratge de Segona més de 33 anys després

El Castelló és líder en solitari de Segona després del 2-0 a l'Esportiu i l'ensopegada del Racing a Eibar. Suma 48 punts i es mesurarà al Racing en dos jornades.

Nacho Pérez, de 17 anys, es va convertir en el futbolista més jove del Llevant en Primera

El lateral de 17 anys va debutar en Primera amb el Llevant com a titular en el derbi davant el València, que va acabar 0-2. La seua aparició fixa un nou rècord del club.

Demanen 8 anys de presó per a dos germans per vendre droga en una fruiteria de Torrevieja

La Fiscalia sol·licita 8 anys de presó per a dos germans i 5 per a un tercer per tràfic de drogues; el juí està assenyalat en l'Audiència d'Alacant amb seu a Elx.

La Generalitat completarà a la primavera totes les obres locals després de la dana

Vicente Martínez Mus ha avançat que a la primavera conclourà el 100% de les obres locals després de la dana, i que el Consell anirà a la comissió amb una postura reivindicativa i de lleialtat institucional. A més, negocia amb València una nova estació d'autobusos amb dos ubicacions.

El València firma la seua tercera porteria a zero fora i iguala la marca de 23-24

El València va guanyar 0-2 el derbi enfront del Llevant i va encadenar la seua tercera porteria a zero com a visitant del curs, un registre que iguala la seua millor marca recent.