Un xic detingut per estafar 17.000 euros a un home després d’usurpar la seua identitat en Vilafamés

 

La Guàrdia Civil de Vilafamés, en la Plana Alta (Castelló), ha detingut a un xic de 23 anys per la seua presumpta participació en dos delictes de furt, estafa bancària, usurpació d’identitat i falsedat documental, en els que va conseguir 16.900 euros després d’usurpar la identitat del seu excap.

 

Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, els delictes haurien sigut comesos en Vilafamés, i tenen com a víctima a un veí de la localitat, que va posar una denúncia per la sostracció de 1.600 euros en un primer moment i en una segona ocasió d’una renyonera amb 300 euros, a demés de documentació personal i targetes bancàries. Esta sèrie de fets va donar pas durant el mes de gener a l’inici de les investigacions.

 

En el moment de la denúncia, el perjudicat va rebre un avís de la seua sucursal bancària que l’informava de la retirada de 15.000 euros en efectiu, que va ser «clau» durant el transcurs de la investigació. Fruit de les posteriors perquisicions la Guàrdia Civil va poder saber que el presumpte autor havia adquirit amb els diners furtats un cotxe, i amb la documentació havia intentat fer compres per Internet.

 

S’han recuperat part dels diners robats

Amb l’anàlisi de la informació obtinguda i les dades recaptades pels agents investigadors, es va acreditar la identificació del presumpte autor dels fets, un extreballador de l’empresa del denunciant que s’havia servit de la documentació obtinguda amb el furt de la renyonera per a suplantar la identitat del damnificat i retirar els diners en efectiu de l’entitat bancària.

 

La Guàrdia Civil va conseguir localitzar i detindre al presumpte autor dels fets, al que s’atribuïxen dos delictes de furt, estafa bancària, usurpació d’identitat i falsedat documental. Els agents han confiscat, a demés, el vehicle que havia comprat amb el capital sostret, i part dels diners recuperats de la comissió del fet delictiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.