La xica que estaria darrere de la possible ruptura entre Cayetano i Eva González

Eva González no se ha pronunciado al respecto

Eva González i Cayetano Rivera | La Coctelera

 

El matrimoni de Cayetano Rivera i Eva González no està passant pel seu millor moment, després de què haja eixit a la llum una suposada infidelitat del torer amb una advocada afincada en Londres.

 

Segons avança el diari ‘ABC’, la suposada amiga especial de Cayetano és Karelys Rodríguez, una advocada que viu i treballa a Londres i que manté una relació d’amistat amb ell des de fa, com a mínim, huit anys.

 

Una advocada molt familiar

Tot i que Karelys va fer durant una època de model, finalment va decidir especialitzar-se en dret i treballar durant una temporada com a relacions públiques de la discoteca Buddha de Madrid. L’amiga de Cayetano és molt activa en les xarxes socials i, des dels seus perfils, mostra el seu espectacular físic. Keymer i Keysa són els seus dos germans i, sempre que pot, intenta reunir-se amb la seua família que viu entre Madrid i Tenerife.

 

A més, asseguren que en alguna ocasió hauria arribat a anar a vore torejar a Cayetano, tot i que sempre des de la distància, per a no despertar sospites. De la mateixa manera, cap dels dos se seguixen en les xarxes socials.

 

Karelys Rodríguez podria trencar el matrimoni del torer i la presentadora | Instagram

Les imàtgens de la polèmica

Davant de tota esta polèmica, la revista ‘Semana’ ha publicat les imàtgens en exclusiva del matador acompanyat d’una amiga que fa anys que viu en Londres. Cayetano l’hauria visitat el passat 11 de novembre i els dos haurien sopat en un restaurant pròxim al Palau de Buckingham, en el barri de Westminster de la capital anglesa.

 

És òbvia la relació molt íntima i la gran complicitat existent entre els dos, segons es pot vore a les fotografies dins i fora del local. Mantenen una conversa animada, compartint confidències entre riure, agafant-se de les mans i fent-se una abraçada. Una vegada van finalitzar el sopar, van aprofitar que la pluja donava un respir en Londres per a anar-se’n del restaurant a passejar. Mentres, Cayetano i Eva seguixen en silenci i l’estat del seu matrimoni és una incògnita.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.