10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

La xica que estaria darrere de la possible ruptura entre Cayetano i Eva González

Eva González no se ha pronunciado al respecto

Eva González i Cayetano Rivera | La Coctelera

 

El matrimoni de Cayetano Rivera i Eva González no està passant pel seu millor moment, després de què haja eixit a la llum una suposada infidelitat del torer amb una advocada afincada en Londres.

 

Segons avança el diari ‘ABC’, la suposada amiga especial de Cayetano és Karelys Rodríguez, una advocada que viu i treballa a Londres i que manté una relació d’amistat amb ell des de fa, com a mínim, huit anys.

 

Una advocada molt familiar

Tot i que Karelys va fer durant una època de model, finalment va decidir especialitzar-se en dret i treballar durant una temporada com a relacions públiques de la discoteca Buddha de Madrid. L’amiga de Cayetano és molt activa en les xarxes socials i, des dels seus perfils, mostra el seu espectacular físic. Keymer i Keysa són els seus dos germans i, sempre que pot, intenta reunir-se amb la seua família que viu entre Madrid i Tenerife.

 

A més, asseguren que en alguna ocasió hauria arribat a anar a vore torejar a Cayetano, tot i que sempre des de la distància, per a no despertar sospites. De la mateixa manera, cap dels dos se seguixen en les xarxes socials.

 

Karelys Rodríguez podria trencar el matrimoni del torer i la presentadora | Instagram

Les imàtgens de la polèmica

Davant de tota esta polèmica, la revista ‘Semana’ ha publicat les imàtgens en exclusiva del matador acompanyat d’una amiga que fa anys que viu en Londres. Cayetano l’hauria visitat el passat 11 de novembre i els dos haurien sopat en un restaurant pròxim al Palau de Buckingham, en el barri de Westminster de la capital anglesa.

 

És òbvia la relació molt íntima i la gran complicitat existent entre els dos, segons es pot vore a les fotografies dins i fora del local. Mantenen una conversa animada, compartint confidències entre riure, agafant-se de les mans i fent-se una abraçada. Una vegada van finalitzar el sopar, van aprofitar que la pluja donava un respir en Londres per a anar-se’n del restaurant a passejar. Mentres, Cayetano i Eva seguixen en silenci i l’estat del seu matrimoni és una incògnita.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.