5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La xica que estaria darrere de la possible ruptura entre Cayetano i Eva González

Eva González no se ha pronunciado al respecto

Eva González i Cayetano Rivera | La Coctelera

 

El matrimoni de Cayetano Rivera i Eva González no està passant pel seu millor moment, després de què haja eixit a la llum una suposada infidelitat del torer amb una advocada afincada en Londres.

 

Segons avança el diari ‘ABC’, la suposada amiga especial de Cayetano és Karelys Rodríguez, una advocada que viu i treballa a Londres i que manté una relació d’amistat amb ell des de fa, com a mínim, huit anys.

 

Una advocada molt familiar

Tot i que Karelys va fer durant una època de model, finalment va decidir especialitzar-se en dret i treballar durant una temporada com a relacions públiques de la discoteca Buddha de Madrid. L’amiga de Cayetano és molt activa en les xarxes socials i, des dels seus perfils, mostra el seu espectacular físic. Keymer i Keysa són els seus dos germans i, sempre que pot, intenta reunir-se amb la seua família que viu entre Madrid i Tenerife.

 

A més, asseguren que en alguna ocasió hauria arribat a anar a vore torejar a Cayetano, tot i que sempre des de la distància, per a no despertar sospites. De la mateixa manera, cap dels dos se seguixen en les xarxes socials.

 

Karelys Rodríguez podria trencar el matrimoni del torer i la presentadora | Instagram

Les imàtgens de la polèmica

Davant de tota esta polèmica, la revista ‘Semana’ ha publicat les imàtgens en exclusiva del matador acompanyat d’una amiga que fa anys que viu en Londres. Cayetano l’hauria visitat el passat 11 de novembre i els dos haurien sopat en un restaurant pròxim al Palau de Buckingham, en el barri de Westminster de la capital anglesa.

 

És òbvia la relació molt íntima i la gran complicitat existent entre els dos, segons es pot vore a les fotografies dins i fora del local. Mantenen una conversa animada, compartint confidències entre riure, agafant-se de les mans i fent-se una abraçada. Una vegada van finalitzar el sopar, van aprofitar que la pluja donava un respir en Londres per a anar-se’n del restaurant a passejar. Mentres, Cayetano i Eva seguixen en silenci i l’estat del seu matrimoni és una incògnita.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.