La xica que estaria darrere de la possible ruptura entre Cayetano i Eva González

Eva González no se ha pronunciado al respecto

Eva González i Cayetano Rivera | La Coctelera

 

El matrimoni de Cayetano Rivera i Eva González no està passant pel seu millor moment, després de què haja eixit a la llum una suposada infidelitat del torer amb una advocada afincada en Londres.

 

Segons avança el diari ‘ABC’, la suposada amiga especial de Cayetano és Karelys Rodríguez, una advocada que viu i treballa a Londres i que manté una relació d’amistat amb ell des de fa, com a mínim, huit anys.

 

Una advocada molt familiar

Tot i que Karelys va fer durant una època de model, finalment va decidir especialitzar-se en dret i treballar durant una temporada com a relacions públiques de la discoteca Buddha de Madrid. L’amiga de Cayetano és molt activa en les xarxes socials i, des dels seus perfils, mostra el seu espectacular físic. Keymer i Keysa són els seus dos germans i, sempre que pot, intenta reunir-se amb la seua família que viu entre Madrid i Tenerife.

 

A més, asseguren que en alguna ocasió hauria arribat a anar a vore torejar a Cayetano, tot i que sempre des de la distància, per a no despertar sospites. De la mateixa manera, cap dels dos se seguixen en les xarxes socials.

 

Karelys Rodríguez podria trencar el matrimoni del torer i la presentadora | Instagram

Les imàtgens de la polèmica

Davant de tota esta polèmica, la revista ‘Semana’ ha publicat les imàtgens en exclusiva del matador acompanyat d’una amiga que fa anys que viu en Londres. Cayetano l’hauria visitat el passat 11 de novembre i els dos haurien sopat en un restaurant pròxim al Palau de Buckingham, en el barri de Westminster de la capital anglesa.

 

És òbvia la relació molt íntima i la gran complicitat existent entre els dos, segons es pot vore a les fotografies dins i fora del local. Mantenen una conversa animada, compartint confidències entre riure, agafant-se de les mans i fent-se una abraçada. Una vegada van finalitzar el sopar, van aprofitar que la pluja donava un respir en Londres per a anar-se’n del restaurant a passejar. Mentres, Cayetano i Eva seguixen en silenci i l’estat del seu matrimoni és una incògnita.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.