Mor un xiqueta d’11 anys després de patir un ofegament en una piscina d’Aldaia

Imatge d’arxiu de l’Hospital de la Fe | Conselleria de Sanitat

 

La xiqueta d’onze anys que continuava en l’Hospital de la Fe de València, després d’ingressar el dissabte passat amb símptomes d’ofegament, ha mort finalment este divendres.

 

Diferents efectius sanitaris van assistir a la menor, que va ser rescatada amb símptomes d’ofegament en una piscina de la localitat valenciana d’Aldaia, en la comarca de l’Horta, segons va informar en eixe moment el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

 

Els fets van ocórrer cap a les 12.30 hores del dissabte, quan el CICU va rebre l’avís de la situació de la menor amb símptomes d’ofegament en la piscina. Fins al lloc es va mobilitzar una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat de Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que van traslladar a la xiqueta a l’Hospital de la Fe de València, a on ha mort finalment.

 

Des de l’Ajuntament d’Aldaia han expressat públicament «el profund sentiment de dolor i consternació produït per la defunció» de la xiqueta i han transmés «les més sentides condolences als familiars i persones reunides». De la mateixa manera, s’han mostrat «a la disposició de la família en tot allò que puga contribuir a minimitzar l’enorme i irreparable dolor que, indubtablement, senten els pares i altres parents».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.