19.3 C
València
Divendres, 9 maig, 2025

Eugeni Alemany tornarà pròximament a À Punt amb el concurs ‘A la saca’ que repartirà 20.000 euros cada setmana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

La radiotelevisió pública valenciana, À Punt, estrenarà pròximament ‘A la saca’, el nou concurs diari que arriba a la Comunitat Valenciana després d’haver triomfat en la BBC a Regne Unit, que s’emetrà després de l’informatiu de la nit i que estarà presentat per Eugeni Alemany. D’aquesta manera, el ‘showman’ i humorista torna a la cadena en el seu horari estel·lar amb el programa que “més diners en premis posarà en joc”.

- Advertisement -Telegram València Diari

Cada setmana, 20.000 euros repartits en 100 borses passaran per la Cinta Transportadora del programa, que comptarà amb una mecànica “inigualable” per a posar a prova l’agilitat mental i la intuïció dels concursants, que hauran d’escollir la borsa que conté la resposta que val una fortuna o que permet “robar-li una dinerada” al veí o, si t’equivoques, regalar a un company tot o part de l’acumulat, o fins i tot “caure en fallida”.

El risc anirà ‘in crescendo’ en cada fase i “tot pot ocórrer” fins que l’última saca faça la seua aparició. Tot açò, amanit amb el talent, agudesa i sentit d’humor d’Eugeni Alemany, el “popular showman” que “sempre ha seduït” a l’audiència d’À Punt amb el seu “estil únic”. El còmic torna d’aquesta manera a la cadena les nits de dilluns a divendres per a “entretenir a un públic familiar”.

‘A la saca’ és una producció d’À Punt en col·laboració amb València Imagina Televisió (The Mediapro Studio), dirigida per Melina Rodríguez (‘Duel de Veus’, ‘Bona Vesprada’, ‘Family Duo’).

Últimes notícies

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.

Massó: Els canvis en la Llei de Concòrdia faciliten la restauració de la creu del Ribalta

La presidenta de Vox a Castelló, Llanos Massó, afirma que les modificacions de la Llei de Concòrdia per PP i Vox obren la porta a reposar la creu del parc Ribalta. El Grup Municipal Socialista condemna la 'rendició' del PP a la ultradreta, destacant la importància de la memòria democràtica.

Mort Domingo Ochoa, un dels pioners de la indústria valenciana i fundador d’Indústries Ochoa

Domingo Ochoa, fundador d'Indústries Ochoa i membre fundador d'AVIA, ha mort a 81 anys a València. La seva vida es va dedicar a la innovació i al creixement del sector industrial valencià.

Ricardo Belda, nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València

Ricardo Belda és nomenat nou director gerent del Consell Agrari Municipal de València, aportant la seva experiència prèvia com a director de la Universitat Popular.

Teresa Ribera escoltarà les veus de les víctimes de la dana en la seua visita a Brussel·les

La vicepresidenta executiva Teresa Ribera atendrà les associacions de víctimes de la dana a Brussel·les en una visita programada per a la setmana vinent, destacant la importància de fer sentir les veus dels afectats. La visita també inclourà trobades amb alts càrrecs de la Comissió Europea i el Parlament Europeu.