VALÈNCIA, 27 (EUROPA PRESS)
El sotssecretari d’Economia del Partit Popular, Juan Bravo, ha explicat que coincideix amb el president de la Generalitat, Carlos Mazón, en què la seu del banc Sabadell a Alacant «és un element a respectar i a valorar» en un possible acord amb BBVA, però ha insistit a rebutjar l'»actitud intervencionista de l’Estat» sobre l’OPA hostil llançada per BBVA.
Bravo, a preguntes dels mitjans abans d’oferir un esmorzar col·loqui a València organitzat per AVE, ha defensat que s’ha de «deixar una miqueta treballar al mercat» i que el Banc d’Espanya, la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) i la Comissió Nacional dels Mercats i de la Competència (CNMC) «són les que han de valorar si es compleix o no es compleixen els requisits, si l’aportació és bona o no tant per als clients, per a les societats i per als accionistes».
El dirigent ‘popular’ ha afirmat que el «intervencionisme amb Telefónica» ha costat als espanyols «bastant més del que inicialment s’hi havia previst» i que el sistema compta amb instruments legals com la ‘Llei Antiopas’ i «no és necessari que el Govern es meta perquè fins ara, en el que s’ha ficat, per regla general no ha eixit bé».
«Jo entenc al president Mazón quan defensa la presència a la Comunitat perquè s’ha fet un treball molt bo i jo crec que cal seguir beneficiant i segur que hi ha maneres de, respectant aquest qüestions, poder avançar en el que ells consideren que és necessari, però sobretot tenint en compte que són empreses privades», ha dit.







