Kylian Mbappé té una fractura nasal i no passarà pel quiròfan ‘de forma immediata’

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El davanter francés Kylian Mbappé ha patit una fractura en el nas, fruit d’un colp en la victòria davant d’Àustria (0-1) en el debut dels ‘Bleus’ en l’Eurocopa d’Alemanya 2024, però no passarà pel quiròfan “de forma immediata” com s’havia previst inicialment.

“Kylian Mbappé va patir una fractura de nas i ha tornat al camp base de la selecció francesa. Se sotmetrà a tractament en els pròxims dies, sense passar per quiròfan de forma immediata. Es fabricarà una mascareta perquè el número ’10’ de la selecció francesa puga considerar la possibilitat de reprendre la competició després d’un període dedicat al tractament”, confirma la Federació Francesa de Futbol en un comunicat.

Durant el tram final del partit celebrat al Merkur Spiel-Arena de Düsseldorf, Mbappé va patir un fort colp en tractar de cabotejar un servici de falta botat per Antoine Griezmann; el davanter es va colpejar el nas amb el muscle de l’austríac Kevin Danso i va haver d’abandonar el terreny de joc visiblement ensangonat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.