Tres detinguts a Elx per falsedat documental i estafa per a aconseguir la residència temporal

ALACANT, 4 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat d’Elx a tres homes de nacionalitat marroquina, de 26, 29 i 30 anys d’edat, presumptament pels delictes d’estafa i falsedat documental, per empadronar-se en domicilis on no vivien per a obtenir la residència temporal.

Tot va donar inici quan en la Comissaria de la Policia Nacional a Elx es va rebre denúncia d’un home –un dels ara detinguts–, el qual manifestava haver sigut estafat per un altre home, al que havia abonat la quantitat de 700 euros a canvi d’empadronar-se en el seu domicili, segons ha indicat el cos policial en un comunicat.

El denunciant va manifestar als agents que havia arribat a un tracte amb un conegut seu perquè este li empadronara en el seu domicili a canvi de tal quantitat, coneixent tots dos l’acte fraudulent que estaven cometent. No obstant això, la qual cosa cercava el denunciant era sol·licitar el permís de residència temporal, sabent que no residiria mai en aquest domicili i el propietari de l’habitatge lucrar-se amb els 700 euros que li pagaria el primer d’ells.

El presumpte estafat, que no es fiava del seu conegut, va comprovar en el padró municipal que ho havia donat d’alta, però que l’endemà havia sigut donat de baixa, motiu pel que va decidir interposar denúncia.

Davant de tals fets, agents de la Brigada d’Estrangeria i Fronteres van començar a realitzar gestions i van descobrir que hi havia una tercera persona la qual havia realitzat la mateixa operació per a aconseguir de manera fraudulenta la residència temporal.

Els agents van realitzar noves perquisicions per a la localització de tots els implicats i la seua posterior detenció: el principal investigat per falsedat documental i estafa i els altres dos per falsedat documental, ja que de forma fraudulenta s’empadronaven en domicilis on en realitat no vivien, falsejant d’esta forma un document públic.

Tots els implicats van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Elx.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.