Florida Universitària recupera la presencialitat en els Cicles Formatius després de la dana

VALÈNCIA, 3 (EUROPA PRESS)

Florida Universitària ha reobert les seues portes a l’alumnat de Cicles Formatius, reprenent la presencialitat un mes després de la dana, després del “gran esforç” realitzat, en treballar “incansablement per a reacondicionar les seues instal·lacions, prioritzant sempre la seguretat i el benestar tant de personal com del seu alumnat”.

Així ho ha ressaltat la cooperativa educativa en un comunicat, en el qual ha apuntat que, des del passat 11 de novembre, Florida Universitària havia implementat un model d’ensenyament online que va permetre mantenir el contacte entre professorat i estudiants per a garantir la continuïtat acadèmica, encara que amb la presencialitat com el principal objectiu a aconseguir.

Durant la jornada de reobertura, el Campus de Catarroja ha sigut escenari d’un minut de silenci en homenatge a les víctimes de la dana, convocat per l’Àrea d’Estudis Superiors, en un acte que “ha simbolitzat la unitat de la comunitat i també ha reconegut la destacada labor humanitària exercida pel professorat, personal administratiu i també estudiants, que ha sigut clau per a fer front a esta catàstrofe sense precedents”.

La cooperativa ha ressaltat que “valors com la resiliència, la solidaritat i la cooperació s’han destacat especialment com a part de la fórmula perquè este 3 de desembre s’haja recuperat certa normalitat al Campus de Catarroja”. D’igual manera, s’ha ressaltat l’alta assistència de l’alumnat, que “reflectix el seu compromís amb Florida Universitària i el seu desig de recuperar la normalitat acadèmica”.

La recuperació de la presencialitat ha requerit d'”intenses” labors de neteja i reacondicionament del Campus. D’altra banda, des de Florida Universitària s’ha treballat en solucions per a donar resposta a les dificultats de mobilitat ocasionades per la dana. D’esta forma, el centre ha habilitat servicis especials de transport que facilitaran l’accés des de les àrees afectades.

Així mateix, el 5 de desembre s’engegarà la plataforma Hoop Carpool, habilitada per a alumnat i personal. Esta iniciativa fomenta l’ús del cotxe compartit com a alternativa per a facilitar els desplaçaments.

Quant a la part més humana, Florida Universitària ha manifestat que manté el seu “compromís amb el benestar del seu alumnat”, i ha reforçat mesures de suport acadèmic i emocional. S’ha intensificat l’acompanyament pedagògic, oferint atenció personalitzada per als qui es troben en circumstàncies excepcionals, i el Servici d’Orientació i Benestar de l’Estudiant (OBE-ÉS) seguirà potenciant els seus recursos per a brindar suport emocional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.