Los Pecos tornaran a València al maig amb el seu gira ‘Dos veus i una història’

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

Los Pecos –Francisco Javier i Pedro José Herrero Pozo– tornaran a València el pròxim 17 de maig, amb el seu gira ‘Dos veus i una història’. Els dos germans reprendran la seua carrera musical i tornaran, més d’una dècada després, amb una gira per a celebrar el seu debut fa 45 anys.

Així, recorreran des de març fins a octubre les principals ciutats d’Espanya, entre les quals està València, segons ha indicat l’organització de l’esdeveniment en un comunicat.

Francisco Javier Herrero Pozo i Pedro José Herrero Pozo són dos germans que a la fi dels 70 van decidir formar el grup dels Pecos, un duo musical que va posar banda a històries juvenils.

El duo estava format per dos xics del barri de Sant Cristóbal de Los Angeles, situat a Madrid, que van veure com una cançó, ‘Esperances’, composta per Pedro i cantada per Javier, «va canviar radicalment la seua vida».

Des de llavors, van passar a ser un fenomen social, i es van convertir en una de les agrupacions musicals «més importants» i «amb més vendes de la música espanyola, en impulsar el ‘fenomen fan’ en el país».

Durant la seua trajectòria, van polvoritzar tots els rècords de la indústria en diverses ocasions: la primera cançó del seu segon disc, cridada ‘Hablame de ti’, va tornar a repetir número u i va portar a l’àlbum, titulat ‘Un par de corazones’, a vendre 500.000 exemplars amb un repertori de cançons pròpies compostes per Pedro i versions de temes de Víctor Manuel i José Luis Perales.

El seu tercer àlbum –‘Siempre Pecos’, 1980– va repetir l’èxit amb 300.000 exemplars venuts i la cançó ‘Señor’ es va convertir en un èxit internacional: més de 300.000 senzills venuts a França i llançament a Itàlia, Suècia, Noruega, Finlàndia, Alemanya, Holanda, Bèlgica, Suïssa i Israel.

Amb tres discos i més d’1.100.000 de còpies venudes, gires per Espanya i Llatinoamèrica, més tard arribarien més triomfs en forma d’àlbums com ’20 años’, ‘Que no lastimen tu corazón’, ‘Por arte de màgia’, ‘Pensado en ti’ o ‘Un manantial de ternura’.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.