10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Una mare s’enfronta a un puma per a salvar al seu fill de 5 anys

 

L’amor d’una mare feia el seu fill i l’instint maternal per a protegir-li és tan fort que poden arribar a donar-se situacions del tot increïbles i difícilment concebibles fins que ocorren. És el cas d’una heróica gesta que ha tingut lloc en Californa, on una mamà no ha dubtat a barallar amb un puma amb l’objectiu de salvar al seu fill.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Protagonista de molts titulars als Estats Units estos dies, la mare ha protagonitzat una epopeia que no oblidarà mai. Un puma va intentar atacar i arrossegar al seu fill de 5 anys, i la dona no va dubtar a colpejar i fins a donar diverses punyades a l’animal!

La mamà, una heroïna als Estats Units

 

El Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia va fer saber, a través d’un comunicat dijous passat, que un puma va atacar a un xiquet xicotet, arrossegant-li diversos metres abans que la seua mare isquera en la seua ajuda, encarant-se amb molt de valor amb l’animal i aconseguint salvar així la vida del seu fill.

Patrick Foy, portaveu del Departament de Pesca i Vida Silvestre de Califòrnia, va explicar en declaracions als mitjans de comunicació estatunidencs que la dona “va eixir corrent de la casa i va començar a colpejar al puma amb les seues pròpies mans. El vertader heroi d’esta història és la seua mare perquè, sens dubte, va salvar la vida del seu fill”.

 

El xiquet es recupera a l’hospital

 

El xiquet de 5 anys va patir ferides durant la trobada amb l’animal, perquè el puma té molta força. Després de l’ocorregut, el xicotet va ser traslladat immediatament a un hospital a Los Angeles per lesions al cap i el tors durant l’atac provocat pel felí.

Poc després dels fets, els agents de policia van ser a la casa de la família i allí es van trobar amb el puma, que van qualificar “d’agressiu“. En veure-ho allí, els agents van optar per matar-ho i van al·legar que “creien que probablement era el puma atacant i que van optar per matar-lo per a protegir la seguretat pública”.

“Els científics forenses de vida silvestre van analitzar mostres de davall de les arpes del cadàver del puma sospitós, i van trobar rastres aïllats de teixit humà i sang amb un perfil d’ADN que coincidia amb la jove víctima”, va assegurar el departament.

“Els resultats van ser concloents que va ser el puma atacant el que va rebre un tret de l’oficial de vida silvestre en l’escena”, assegura el comunicat.

Últimes notícies

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, 10 a Alacant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros en la Comunitat Valenciana. L'administració 30 d'Alacant ha venut 20 sèries i concentra 10 milions.

Un despatx de la Platja de Sant Joan embene 10 milions del tercer premi 90.693

L'administració número 30 d'Alacant, en el centre comercial Garden, ha venut 20 sèries del 90.693, tercer premi, i ha repartit 10 milions. El número ha sigut cantat a les 11.13 pels xiquets Aurora i Armín Rodríguez Osorio.

El tercer quint, 77.715, deixa 2,34 milions amb la majoria a Elda

Un despatx d'Elda ha venut 38 sèries del 77.715 i concentra la major part del premi. Altres 10 dècims han caigut a Manises, Alaquàs, Benidorm, Orihuela, Torrevieja i Xirivella.