Saravia tria al València malgrat altres ofertes i firma fins a final de temporada

Renzo Saravia va reconéixer després del seu fitxatge pel València que va tindre altres ofertes interessants, però que en aparéixer el club de Mestalla no va dubtar ni un minut. Va firmar fins a final de temporada i va arribar lliure per a cobrir la baixa en el lateral dret, una necessitat prioritària de l’equip per a sostindre la competència en LaLiga.

En les seues primeres paraules, el lateral argentí va subratllar la seua motivació: ‘Estic content, molt feliç per esta oportunitat en el club i molt motivat per al que ve. És una oportunitat molt important per a mi. Vindre també a LaLiga i jugar amb els millors. Feliç per la decisió. La meua idea sempre serà donar el millor’.

Es va mostrar ‘molt ansiós’ per conéixer a l’afició i l’estadi de Mestalla i va prometre lliurament des del primer dia: ‘Representaré molt bé la samarreta, des de l’actitud i l’arpa i des del tàctic’. La seua resposta immediata a la crida del club refuerzó la idea que veu en el projecte una oportunitat per a consolidar-se en una lliga exigent.

Perfil i polivalència

‘Soc un defensa que pot jugar tant de lateral dret com de stopper per dreta fent la funció de tercer central també, ho he fet en diversos clubs. Soc un jugador bastant agressiu, m’agrada ser protagonista, amb mentalitat guanyadora. Espere aportar el meu granet d’arena al club i ajudar als companys’, es va definir. La seua polivalència amplia les alternatives en el costat dret i permet ajustar el sistema amb una línia de tres centrals quan el partit el requerisca, sense perdre profunditat per banda.

El defensor va contar que les primeres hores en el club van deixar ‘sensacions molt bones’, mentres coneixia les instal·lacions i als seus nous companys. En el vestuari es va retrobar amb compatriotes com Guido Rodríguez i Lucas Beltrán: ‘A Guido ho conec de la selecció argentina, hem compartit Copa Amèrica. He parlat amb Lucas també i m’ha comentat meravelles del club, de l’afició’. Eixa sintonia accelera l’adaptació en un grup que ja coneix el seu perfil competitiu.

Saravia també va subratllar el vincle entre el seu Còrdova natal i el València: ‘El València té una història molt especial amb els cordovesos. Kempes, Aimar, Beltrán i ara em sume jo. Cada cordovés que ha passat per ací ha deixat una bona imatge’. Eixa tradició alimenta expectatives i afig un component emocional al seu desembarcament a Mestalla.

Finalment, va enviar un missatge a la graderia: ‘Que acompanyen perquè sempre ho han fet. És la seua tradició, ser fidels a l’equip i esta no serà l’excepció. Es venen partits molt importants i hem d’estar tots junts per a complir els objectius‘. El defensor va insistir en la importància del suport de Mestalla en un tram clau del calendari.

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.