17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

El cel de la Comunitat Valenciana estarà este dimarts poc nuvolós o buidat, amb intervals de núvols alts. En el litoral es formaran boires i bancs de boira a primeres hores i de nou al final del dia. Les temperatures experimentaran un lleuger ascens o es mantindran sense canvis, amb un ambient més temperat al migdia per la major insolació i nits encara fresques.

Vent fluix i boires en la costa

El vent bufarà fluix de direcció variable. En les hores centrals tendirà a sud-oest fluix a l’interior i a sud-est i este fluix en el litoral, amb augments ocasionals d’intensitat en la costa d’Alacant. Estes brises de component marítima aportaran humitat, la qual cosa afavorirà les boires costaneres i, en el tram alacantí, podrà deixar un onatge una mica més mogut en els moments de major ratxa.

El dimecres es repetirà el panorama de cel poc nuvolós amb intervals de núvols alts i presència de boires i bancs de boira en zones del litoral al matí i al final del dia. Les temperatures mínimes canviaran lleugerament, mentres que les màximes baixaran, i el vent bufarà fluix de direcció variable, tendint a fluix de component este en les hores centrals. Amb eixe gir a llevant, la humitat serà més perceptible en la franja costanera i l’ambient resultarà una mica més fresc en les hores centrals respecte al dimarts.

En les últimes 24 hores, les capitals han registrat màximes i mínimes de 21,9 i 7,1 graus a Castelló, 21,8 i 8 a València, i 20,8 i 6,7 a Alacant, una amplitud tèrmica coherent amb jornades buidades i nits estables.

En la mar, les aigües costaneres de Castelló tindran vent variable de força 1 a 3, amb predomini del sud; la mar estarà arrissada a marejadilla, amb possibles àrees de boira i visibilitat temporalment regular o dolenta. Enfront de València, el vent serà també variable de força 1 a 3 i la mar, arrissada a marejadilla, amb boires que podran reduir la visibilitat. En la costa d’Alacant, el vent de component sud bufarà de força 2 a 4, refermant a 3 a 5 a la vesprada; la mar passarà d’arrissada a marejadilla, amb augment a maror en el nord. En tots els trams, la presència de boires podrà limitar la visibilitat, per la qual cosa la navegació d’esbarjo i la pesca artesanal hauran d’extremar precaucions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.