Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro va reclamar al vestuari del València CF que es buide en els deu partits que resten de Lliga i que mantinga la màxima ambició en cada jornada del tram final del campionat, després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, un partit en el qual el davanter va firmar el primer gol del seu equip.

Segons va relatar l’atacant, l’objectiu del grup en esta recta definitiva de la temporada passa per competir al màxim en cada partit, assumint que hi haurà dies de victòria i dies de derrota, però amb l’obligació de deixar-se tot sobre la gespa. Va recordar que a penes queden dos mesos de competició i que, en un calendari tan ajustat, cada punt pot marcar la diferència en la classificació i en les aspiracions del club.

Duro va subratllar que el seu paper és ajudar a l’equip sempre que li toque jugar i va destacar que la competència en la davantera està elevant el rendiment global. Va considerar que la pugna pel lloc amb Umar Sadiq és positiva perquè s’entenen com a complements dins de l’atac i mantenen una rivalitat que va qualificar com a sana, orientada a aportar el màxim possible al col·lectiu. D’esta manera, la lluita interna per minuts es convertix en un estímul per a no relaxar-se i sostindre la intensitat durant tot el curs.

Reconeixement a Ramazani i al treball defensiu

El davanter també va posar en valor l’actuació de Largie Ramazani, autor del segon tant del València a Sevilla. Va recordar que l’acció del gol no era senzilla, que ell mateix no va arribar a rematar per molt poc i que desconeixia que el seu company apareixia per darrere per a finalitzar la jugada. Es va mostrar especialment satisfet per Ramazani perquè li insistix que ha de marcar gols i va considerar que la seua aportació està sent molt important.

A més de la faceta ofensiva, Dur va voler ressaltar l’esforç defensiu del seu company, al qual va qualificar d’espectacular en este apartat. Al seu juí, este tipus de compromisos en els quals els atacants ajuden en tasques de contenció expliquen que l’equip haja pogut mantindre la porteria a zero en un camp exigent com el del Sevilla, alguna cosa que reforça la confiança col·lectiva.

L’atacant va definir el 0-2 com una victòria molt difícil i molt treballada, fruit d’un gran desplegament físic i de la concentració durant els noranta minuts. Va considerar que este tipus de partits reforcen tant al grup com al cos tècnic, perquè confirmen que la proposta funciona quan tots s’impliquen en les dues àrees.

Duro també va tindre paraules per a l’afició, especialment per a aquells seguidors que es van desplaçar fins a Sevilla. Va assenyalar que els seguidors realitzen viatges molt llargs i, en moltes ocasions, l’equip no ha estat a l’altura i ha acabat perdent. Per eixa raó, va demanar que gaudisquen d’un triomf que considera molt valuós, en tractar-se de victòries complicades d’aconseguir fora de casa i que, a més de sumar punts, reforcen el vincle entre plantilla i graderia en un moment clau del curs.

Últimes notícies

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.

UGT-PV defensa les ajudes de la Generalitat al congrés de 2021 i es mostra sorpresa per la investigació

UGT-PV ha defensat la legalitat de les subvencions rebudes de la Generalitat per al 43 Congrés Confederal de 2021 a València i s’ha mostrat sorpresa per la investigació anunciada per l’Agència Antifrau, tot reivindicant la seua transparència i independència sindical.

La jutgessa de la DANA amplia sis mesos la investigació penal a Catarroja

La jutgessa de Catarroja ha acordat allargar sis mesos la investigació penal sobre la gestió de la DANA, amb el suport de la Fiscalia, per acabar declaracions i informes pendents. També ha rebutjat incloure com a víctima mortal una dona de 93 anys, en no vore’s relació directa entre la riada i la seua mort.

El PP assegura que Pérez Llorca no necessita ‘xapeta’ per a demostrar la seua faena

El síndic del PP, Nando Pastor, ha defensat que Juanfran Pérez Llorca no necessita ser proclamat formalment candidat per a revalidar la Presidència i ha carregat contra Diana Morant i Joan Baldoví.

Autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar les ajudes a l’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i es començaran a abonar a principis d’octubre. El ministre d’Hisenda, Arcadi España, també ha defensat el dret de vot dels espanyols afectats per la coneguda com a Llei de Néts.