Carlos Espí travessa una ratxa golejadora que ja és històrica per al Llevant. El davanter valencià ha marcat 6 gols en els últims 4 partits de LaLiga EA Sports, una sèrie que li ha valgut la nominació a millor jugador del mes de març i que ell mateix definix com un dels millors moments de la seua carrera.
A nivell personal és dels millors mesos de la meua vida, estic molt content i continuaré treballant per a aconseguir més gols i victòries, va afirmar en declaracions als mitjans oficials del club, subratllant que el seu objectiu immediat és sostindre este nivell i ajudar a l’equip tant en el marcador com en els resultats.
Ratxa golejadora històrica en el Llevant
Amb només 20 anys i acabat de renovar fins a 2028, Espí s’ha convertit en el primer jugador en la història del Llevant que anota sis gols en quatre partits consecutius en Primera. Este registre reforça el pes específic que ha guanyat en l’equip en molt poc temps i confirma l’aposta del club per la seua continuïtat a llarg termini.
El davanter ha repartit els seus punts en una sèrie de partits clau per al Llevant. Va firmar un doblet en la victòria per 2-0 davant l’Alabés, va marcar en els empats enfront del Girona (1-1) i el Rayo Vallecano (1-1) i va tornar a repetir amb altres dos gols en el triomf per 4-2 enfront del Real Oviedo. Esta productivitat li ha permés participar de manera directa en la majoria dels punts de l’equip en estes jornades, consolidant-se com a referència ofensiva.
En analitzar la victòria enfront del Real Oviedo, Espí va recordar com es va desenrotllar un partit que va arribar igualat al descans malgrat el seu doblet inicial. Eixim molt bé al partit, després ens van ficar dos gols en deu minuts i arribem al descans ratllats. Però hem continuat creient en el pla del partit i aconseguim la victòria, va explicar sobre un xoc en el qual l’equip va haver de reaccionar després de veure com el seu avantatge s’esfumava en tot just uns minuts.
Segons va relatar el davanter, en el vestuari es van ajustar detalls tàctics per a tornar a prendre el control de la trobada. Ajustem un parell de coses de la primera part i ens va dir l’entrenador que continuàrem creient en el pla del partit i que confiàrem que anàvem a guanyar, va afegir, destacant el missatge de calma i confiança transmés per Luís Castro en l’intermedi.
Espí va reconéixer a més que els gols encaixats en el temps afegit en els dos partits anteriors havien deixat al vestuari amb molta ràbia. Eixe mal sabor de boca va servir de motivació extra davant el Real Oviedo, on l’equip es va mantindre fidel a la idea de joc proposada pel tècnic i va acabar transformant eixa frustració acumulada en una victòria amb quatre gols a favor.
La combinació d’eficàcia de cara a porteria, regularitat en les últimes jornades i un paper decisiu en partits ajustats ha convertit este mes en un inflexió per a Carlos Espí. El seu bon moment arriba, a més, just després de segellar la seua renovació, la qual cosa reforça la sensació que el Llevant ha assegurat el futur d’un dels seus jugadors més prometedors en un moment de plena confiança i creixement esportiu.



