Anuncios

Paz Padilla apareix en ‘Cuarto Milenio’, “jo no seré una desgraciada’

 

Paz Padilla ha fet una inesperada intervenció en ‘Cuarto Milenio‘, el programa d’Iker Jiménez i Carmen Porter en ‘Cuatro’, per a parlar amb esta última sobre la mort del seu marit, Antonio Juan Vidal, fa ara menys d’un any.

La humorista i presentadora ha explicat el procés d’assumir este fet tan dolorós i difícil de superar. Jo no seré una desgraciada, seré feliç“, ha dit amb determinació Paz Padilla sobre el pròxim aniversari.

Anuncios

“Amo a Antonio amb bogeria i ho estimaré tota la meua vida, perquè vaig tindre la sort de conéixer-li, de conviure amb ell. Això em fa no afonar-me en l’angoixa, tots estem en el camí”, ha dit sobre els seus sentiments i sobre el que ha plasmat en el seu llibre,

El humor de mi vida‘. “Cal donar visibilitat als pal·liatius, no cal tindre-li tanta por a la mort, cal viure l’ací i l’ara, l’única cosa important en esta vida és l’amor”.

Cal recordar que l’any 2020 va ser doblement dramàtic per a Padilla, que no sols va perdre al seu marit sinó a la seua mare, Dolores. “La mort de la meua mare em va preparar per a la mort d’Antonio, però com més prompte millor entenguem que és un procés natural millor”, va explicar en el programa de Cuatro.

Nina de vudú

 

Carmen Porter també va recordar a Paz que, quan va participar en Planeta Calleja, va adquirir ni més ni menys que una nina vudú, tocant el tema sobrenatural.

“A Jesús Calleja no li va agradar que el càmera i jo volguérem emportar-nos una nina de vudú, no volia que jugàrem amb eixes coses, però jo només ho veia com un tros de drap. A Madrid ho vaig posar en un altar amb altres figures com la verge del Carmen, la mà de Fàtima o l’ull turc. Però quan al meu marit li va arribar la malaltia una amiga meua li va tirar les cartes i em va dir que el que li passava venia d’Àfrica, que si no tindria jo a la meua casa alguna cosa d’Àfrica…”. 

Padilla va comentar que llavors va decidir cremar la nina i “vaig veure un tornado de vent que van fer que les cendres de la nina començaren a girar i van eixir volant”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.
Anuncios