El migcampista del Villarreal Santi Comesaña ha assegurat este dilluns que l’equip ha aprés dels errors de la passada temporada en la Liga de Campeones i confia a traure un bon resultat este dimarts en el camp del Borussia Dortmund, on el club s’estrena enguany en la competició europea.
El futbolista ha admés que l’equip va signar una actuació decebedora en l’última edició del torneig. Per això, ha remarcat que el vestidor afronta ara el repte europeu amb una altra mentalitat i amb més calma que fa un any.
Ansietat i falta de tranquil·litat
Comesaña ha explicat que, en el seu debut en la Champions, els nervis el van superar. ‘Ara ho afrontem amb més tranquil·litat. Jo, per exemple, en el primer partit de Champions estava nerviós. Els nervis es van anar apagant, però es va passar dels nervis a l’ansietat’, ha recordat el migcampista en una roda de premsa a Dortmund.
Segons ha apuntat, eixa mateixa situació s’ha repetit este curs en LaLiga. ‘Ens està passant en Lliga. Si no guanyem, pense que és per alguna cosa mental. Cal curar eixa ansietat i enguany no la tindrem’, ha assegurat el jugador, que considera clau corregir l’aspecte psicològic per competir millor.
L’internacional ha admés que vol llevar-se el mal record deixat per l’última participació europea. ‘Espere llevar-me eixe mal sabor de boca i eixa mala experiència, que es va donar per circumstàncies. Esperem canviar i guanyar demà’, ha afegit.
Objectiu: traure orgull al Signal Iduna Park
Comesaña ha defensat que el Villarreal té ‘capacitat de sobra’ per a guanyar a Dortmund. Ha recordat també que l’any passat ‘van passar coses que no solen passar’, en clara al·lusió a la golejada encaixada davant el conjunt alemany, que va deixar molt tocada la moral de l’equip.
Per al migcampista, triomfar en un escenari com el Signal Iduna Park ha de reforçar l’autoestima del grup. ‘Guanyar en este estadi t’ha d’omplir d’orgull. Cal pensar que jo vaig guanyar ací. Hem de tindre eixa mentalitat. Cap colp ha de canviar la nostra mentalitat’, ha sentenciat.
El Villarreal buscarà així començar amb força la seua nova aventura en la Liga de Campeones, amb l’objectiu de transformar l’ansietat en confiança i demostrar que ha assimilat les lliçons d’un passat recent complicat a Europa.







