12.6 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga, segons va anunciar recentment.
En concret, el nou centre de l’empresa de materials de construcció i reformes es convertirà en el segon magatzem a la província i l’habitació disponible en tota la Comunitat Valenciana.

La previsió de Bricomart és que este nou centre estiga disponible al llarg del pròxim mes de desembre, encara que la incorporació de les persones seleccionades es produirà a partir de setembre.

Adecco, l’empresa de gestió de Recursos Humans, serà l’encarregada de realitzar el procés de selecció entre els candidats que vulguen optar a estes 100 ocupacions en Bricomart.

De fet, a través de la seua pàgina web, ja es troben disponibles les diferents vacants que ofereix l’empresa de materials de construcció i reformes.

 

Entre elles, per exemple, destaquen les següents

 

Venedors amb experiència en reposició i atenció al client
Venedor expert en ferreteria
Recepció logística
Caixers
Venedor expert en eines
Instal·lador de mampares i banys
Venedor expert en calefacció
Instal·lador i venedor expert en fusteria interior i portes

Punxa ací per a accedir a tots els processos d’ocupació disponibles en Adecco per a treballar en el nou centre de Bricomart a Alacant.

D’esta manera, l’empresa continua amb el seu pla d’expansió en diferents punts de la geografia espanyola i de reforç de la seua plantilla.

De gener a abril d’enguany ha realitzat més de 150 contractacions indefinides i amb les obertures en 2020 a Badalona, Finestrat i Saragossa va generar més de 500 llocs de treball.

Segons les dades de Bricomat, actualment compta amb una plantilla formada per més de 4.000 professionals.

Últimes notícies

Detingut un veí d’Elda per robar 2.000 metres de cable d’enllumenat en quatre pobles d’Albacete

La Guàrdia Civil ha detingut a un veí d'Elda acusat de sostraure 2.000 metres de cable de coure de l'enllumenat públic en quatre municipis d'Albacete i de furtar 40 litres de gasoil.

Detingut un pròfug lituà en l’aeroport d’Alacant quan anava a arreplegar a uns familiars

Un lituà de 30 anys amb una OEDE per robatori amb violència ha sigut arrestat en l'aeroport d'Alacant-Elx quan anava a arreplegar a uns familiars. Ja ha passat a l'Audiència Nacional per a tramitar el seu lliurament.

El BOE publica el cessament a petició pròpia de Mazón com president de la Generalitat

El BOE publica el cessament a petició pròpia de Carlos Mazón com president de la Generalitat Valenciana després de la seua dimissió del dilluns. Romandrà en funcions fins que PP i Vox acorden substitut.

La Policia desmantella la primera cèl·lula del Tren de Aragua a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a 13 membres del Tren de Aragua i ha desmantellat la seua primera cèl·lula assentada a Espanya. L'operació Interciti ha inclòs registres en quatre províncies i el tancament de dos laboratoris de tusi.

Espanya creix en estudiants internacionals i la universitat privada gana pese

Espanya ha augmentat un 70% els seus estudiants internacionals en huit cursos i ja suposen l'11% del sistema. La universitat privada concentra més matrícules ordinàries.

El cap de setmana arranca amb pluges i continuarà fresc i ventós en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana inicia el cap de setmana amb el risc de ruixats i tempestes entre el divendres a la vesprada i el dissabte. El vent serà protagonista i el diumenge tendirà a buidar amb temperatures encara fresques.

Turisme incrementarà un 36% en 2026 el pressupost per a la promoció de la gastronomia valenciana

La Conselleria de Turisme augmentarà en 2026 un 36% la inversió en la marca l'Exquisit Mediterrani fins a 3 milions, amb accions dins i fora d'Espanya. El reforç es recolza en què un de cada tres visitants tria el destí per la seua cuina.

Cano afirma que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano ha assegurat en la WTM de Londres que el president en funcions continua al capdavant i que el PP mantindrà el full de ruta. Reivindica sostenibilitat, innovació i cohesió territorial en turisme, amb xifres rècord, i marca distàncies amb el Botànic