17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga

Bricomart crearà 100 llocs de treball a Alacant amb una nova botiga, segons va anunciar recentment.
En concret, el nou centre de l’empresa de materials de construcció i reformes es convertirà en el segon magatzem a la província i l’habitació disponible en tota la Comunitat Valenciana.

La previsió de Bricomart és que este nou centre estiga disponible al llarg del pròxim mes de desembre, encara que la incorporació de les persones seleccionades es produirà a partir de setembre.

Adecco, l’empresa de gestió de Recursos Humans, serà l’encarregada de realitzar el procés de selecció entre els candidats que vulguen optar a estes 100 ocupacions en Bricomart.

De fet, a través de la seua pàgina web, ja es troben disponibles les diferents vacants que ofereix l’empresa de materials de construcció i reformes.

 

Entre elles, per exemple, destaquen les següents

 

Venedors amb experiència en reposició i atenció al client
Venedor expert en ferreteria
Recepció logística
Caixers
Venedor expert en eines
Instal·lador de mampares i banys
Venedor expert en calefacció
Instal·lador i venedor expert en fusteria interior i portes

Punxa ací per a accedir a tots els processos d’ocupació disponibles en Adecco per a treballar en el nou centre de Bricomart a Alacant.

D’esta manera, l’empresa continua amb el seu pla d’expansió en diferents punts de la geografia espanyola i de reforç de la seua plantilla.

De gener a abril d’enguany ha realitzat més de 150 contractacions indefinides i amb les obertures en 2020 a Badalona, Finestrat i Saragossa va generar més de 500 llocs de treball.

Segons les dades de Bricomat, actualment compta amb una plantilla formada per més de 4.000 professionals.

Últimes notícies

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.