Demanen que Kiko Matamoros deixe ‘Sálvame’ després de les seues paraules de dijous

 

Dijous es va viure una nova tarda carregada de tensió a ‘Sálvame‘ per la docusèrie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. Va ser una altra emissió complicada per a Carlota Corredera i Kiko Matamoros, que van començar defensant les seues posicions en este cas, en el qual tots han pres partit per Rocío Carrasco o per Antonio David.

Més enllà de l’opinió dels familiars dels dos, el cas està provocant que els platós de televisió semblen més una guerra que una altra cosa, on presentadors i col·laboradors defensen a capa i espasa el que consideren més just, després d’escoltar 6 episodis sobre la vida de Rocío Carrasco. L’enfrontament de dijous el van protagonitzar Kiko Matamoros, que lluïa unes ulleres de sol per un problema ocular, i Carlota Corredera, que van estar a punt de perdre els papers en determinats moments de la disputa verbal.

«No vinc a tallar el cap a ningú», assegurava Kiko en el retorn a ‘Sálvame’

Des que va tornar a ‘Sálvame’ el dimecres 7 d’abril, Kiko Matamoros s’ha mostrat molt a favor del seu amic i excompany de programa, Antonio David Flores. «No vinc a tallar el cap a ningú», va dir el dia de la seua tornada a ‘Sálvame’, deixant molt clar que no volia criticar l’exguàrdia civil. Dijous, comentant la ressaca després de l’emissió de l’episodi 6, el sempre polèmic col·laborador va donar el seu particular punt de vista i Carlota Corredera no va poder reprimir-se i va saltar amb tot contra ell.

La història començava quan Kiko va donar el seu parer sobre el moment que Rocío Carrasco va explicar en l’últim episodi sobre que Antonio David havia deixat d’atendre al seu fill amb el braç trencat, quan requeria portar-lo a l’hospital. Kiko va revelar que ell va presenciar alguns moments en els quals Rocío Carrasco també va desatendre als seus fills: «Crec que hi ha hagut desatencions per part dels dos. Jo he estat testimoni i ho vaig denunciar públicament. Em van posar una demanda i es va arxivar».

 

La forta bronca entre Carlota Corredera i Kiko Matamoros

Després d’escoltar estes paraules tan controvertides, Carlota Corredera va sortir al pas defensant Rocío Carrasco, sent molt contundent: «Em cau l’ànima als peus». Al cap de pocs segons, la presentadora gallega va deixar anar al veterà col·laborador que no era el dia d’igualar el que ell va veure amb l’assumpte tan espinós del braç trencat.

«Rocío va demostrar que li van tornar al seu fill amb un braç trencat, li confirmen que Antonio David estava de sopar i a tu et consta una desatenció com a testimoni, d’este autobús baixe», li va contestar al seu company. «No em sembla de rebut. Em quede sense paraules, estàs igualant a una víctima amb un agressor», va incidir Corredera.

 

«Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga»

Kiko Matamoros va respondre de forma immediata a la seua companya i va opinar que «ni tu ni jo podem dir que és un maltractador». A més, Matamoros va contestar també les paraules de Carlota Corredera, que va afirmar que no podem assegurar que Antonio David Flores estiga «exculpat». El col·laborador va dir que tampoc poden donar fe que estiga «inculpat».

L’esbroncada va finalitzar sense donar el braç a tòrcer i Kiko va sentenciar que «jo no pose en qüestió el testimoni de Rocío Carrasco, però no pense combregar amb rodes de molí. Si algú ho ha fet malament, també ho ha fet malament per molta víctima que siga», concloïa el col·laborador.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.