Angelina Jolie demanda a Brad Pitt per abús infantil

 

La batalla per la custòdia dels fills de Brad Pitt i Angelina Jolie continua i esta guerra mediàtica pot acabar amb la carrera de l’actor i deixar-li sense poder veure als seus sis fills.

 

Tal com pareix, Angelina Jolie vol la custòdia dels sis fills per a ella, i està disposada a usar totes les armes a la seua mà per a conseguir-ho. L’enfrontament serà tan cru com el que van viure en la pel·lícula en la que es van enamorar, quan Pitt estava casat amb la protagonista de la serie ‘Friends‘, Jennifer Aniston

 

El passat 12 de març, Jolie va fer un pas més en la seua baralla judicial contra Brad Pitt i va presentar noves proves a on va afirmar que tant ella com els seus fills estarien disposats a oferir noves proves i testimoniatges que demostren violència domèstica. A demés, el seu fill major ja hauria atestat contra el seu pare. Segons el mitjà Us Weekly, «Maddox ja ha donat testimoniatge com a adult en la disputa de custòdia en curs i no va ser molt afalagador per a Brad».

 

2016, l’inici de la guerra entre els actors

El setembre de 2016, la famosa parella va anunciar per sorpresa la seua separació i des de llavors l’única cosa que els unix és una gran batalla judicial. Angelina Jolie vol impedir que Brad Pitt tinga el 50% de la custòdia dels seus fills menors i l’actor, segons diferents mitjans, es trobaria totalment devastat per la situació.

 

Poc després de la seua separació, els mitjans van començar a parlar d’una suposada topada entre l’actor i el seu fill major, Maddox, en un avió privat. Es van començar a escoltar rumors d’agressió i l’FBI i els serveis de menors dels Estats Units van iniciar una investigació. No obstant això, es va tancar per falta de proves.

 

En el passat, Brad Pitt va comptar durant una entrevista al New York Times que la seua separació de l’actriu va estar marcada per la seua addicció a l’alcohol. L’intèrpret va reconèixer que va acudir a teràpia durant més d’un any i mig i va assegurar que es va sentir segur sent part d’Alcohòlics Anònims.

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU