21.3 C
València
Diumenge, 13 juliol, 2025

Un home detingut per agredir i furtar objectes a persones pel carrer en València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 38 anys com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència o intimidació i quatre delictes de furt, comesos tots ells en només 20 dies. 

 

Les investigacions van començar després de tindre coneixement els agents que un mateix home podria estar cometent freqüents furts i robatoris amb violència o intimidació en el districte valencià de Marítim, pel que van establir un dispositiu de vigilància amb l’objectiu de detindre’l.

 

El sospitós actuava furtant efectes al descuit, si bé quan no ho conseguia, no dubtava en fer robatoris violents, per exemple abordant a persones d’avançada edat dins de l’ascensor, a on s’introduïa després d’ells, per a furtar les seues pertinences, amb violència o intimidant-los amb tornavisos, al mateix temps que insinuava que havia estat a la presó i que portava un revòlver ocult entre les seues robes.

 

El dispositiu policial va permetre localitzar i detindre al sospitós com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència, un altre de robatori amb intimidació i quatre furts, tots ells comeses en un període de 20 dies. Els policies també han recuperat una tauleta i ferramentes de treball, que han sigut entregades als seus propietaris, i se li han intervingut tornavisos. El detingut, amb diferents antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El curt ‘El príncep’ d’Àlex Sardà guanya el 37 Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi

El curtmetratge ‘El príncep’, dirigit per Àlex Sardà, triomfa en el 37 Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi amb un premi de 4.000 euros i preselecció per als Goya.

Emergències activa alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències eleva a alerta taronja les pluges en el litoral nord d'Alacant i manté alertes en zones de Castelló i València per fenòmens meteorològics.

Calamarsades i fortes tempestes assoten la província de Castelló amb ratxes de vent de fins a 114 km/h

La província de Castelló patix intenses tempestes acompanyades de graníssol, forts vents de fins a 114 km/h i precipitacions que superen els 100 litres per metre quadrat en diverses localitats.

Tres mitjans aeris intervenen en un incendi forestal en zona de difícil accés a Moixent

Tres mitjans aeris i unitats terrestres combaten un incendi forestal declarat en una zona de difícil accés a Moixent, València.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 i obri la porta a València

L'Ajuntament i la Junta d'Andalusia renuncien al fet que Màlaga siga seu del Mundial 2030 a causa de problemes en la remodelació de l'estadi El Roserar. València podria ocupar el seu lloc.

Màlaga renuncia a ser seu del Mundial de Futbol 2030 i recolza la candidatura de València

L'Ajuntament de Màlaga renuncia a ser seu del Mundial 2030 per l'impacte al Màlaga CF i la seua afició, donant suport a la candidatura de València després de la reactivació d'obres del Nou Mestalla.

Tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines i generen nombroses intervencions d’emergència

Fortes tempestes en la Comunitat Valenciana deixen mànegues marines a Xàbia, Vinaròs i Peníscola. Emergències gestionen més de 130 incidències i suspenen esdeveniments a València.

Renfe suspén trens entre Barcelona i València per pluges torrencials: mesures i recomanacions

Renfe interromp trens de llarga distància entre Barcelona i València davant previsions de pluges torrencials, amb avisos d'emergència a Catalunya fins a les 21 hores.