20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

La Conselleria de Sanitat autoritza la Nit del Foc en València

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha autoritzat la proposta de disparar 12 castells de focs artificials en diferents punts de la ciutat de València en la nit del 18 al 19 de març. D’esta forma se celebraria en la ciutat una ‘Nit del Foc’ diferent de la que València està acostumada a viure.

 

Segons ha informat Cadena Ser, esta idea ha sigut proposada per l’Associació de Pirotècnics de la Comunitat Valenciana (PiroVal) amb l’objectiu de «reivindicar la importància del sector a nivell cultural, tradicional i de l’ofici artesà».

 

Esta autorització s’ha donat en una reunió celebrada entre la conselleria de Sanitat i l’Ajuntament de València, i ara només falta que ho aprove la Delegació del Govern. La proposta establix que els castells es dispararan una volta haja entrat ja en vigor el  toc de queda per a evitar l’aglomeració de la gent.

Últimes notícies

El València Basket canvia el focus a Copa i Lliga després de caure en l’Eurolliga

L'equip taronja cau 69-55 davant el Reyer Venècia i redirigix la seua temporada cap a la Copa de la Reina i la Lliga Femenina Endesa. Burgos apel·la a mantindre la mentalitat.

Dos filaes més permeten la desfilada mixta en els Moros i Cristians d’Alcoi

Chano i Asturians han eliminat els dissenys de vestimenta diferenciats per sexe i se sumen a Llauradors, Magenta i Benimerins. Cinc filaes permeten ja esquadres mixtes, mentres 23 de 28 encara no ho fan.

Gourlay ratifica la seua plena confiança en Corberán i assumix la responsabilitat

El director general de futbol del València va recolzar sense matisos a Carlos Corberán, va assumir la responsabilitat pels resultats i va demanar estabilitat per a remuntar.

El risc de pobresa en la Comunitat creix 0,8 punts i aconseguix al 30,7% de la població

El 30,7% de la població de la Comunitat Valenciana està en risc de pobresa o exclusió social, cinc punts per damunt de la mitjana. La taxa empitjora 0,8 punts enfront de 2024.

El Govern cancel·la la junta de València Parc Central davant el veto a Bernabé com a consellera

Transports ha suspés la junta general i ha ajornat sense data el consell d'administració després de l'intent de veto a la designació de Pilar Bernabé. El Govern ha qualificat la situació d'inèdita i de crisi de confiança entre els socis.

Tunde se centra en ser ell mateix, ser valent i treballar per a l’equip

L'extrem del Llevant es va assentar en l'onze després d'arrancar en el filial i va admetre que el salt a Primera li va arribar abans de l'esperat. Va reivindicar valentia, treball i la confiança del tècnic.

El València fitxa el central Justin de Haas i ho incorporarà a l’estiu

El València ha fitxat el central neerlandés Justin de Haas i ha fixat la seua incorporació per a l'estiu. El club treballa en un altre reforç avançat, segons la seua adreça esportiva.

Urtasun: la democràcia espanyola no cedix davant amenaces de tecno-oligarques

El ministre de Cultura ha reivindicat que les institucions triades marquen les regles i ha advertit que no permetrà ingerències de tecno-oligarques. Les seues paraules arriben després de les crítiques de Pável Dúrov i Elon Musk per l'anunci de restringir les xarxes socials a menors de 16 anys.