Dos persones detingudes per explotació laboral en Castelló de la Plana

 

La Policia Nacional ha detingut en Castelló de la Plana a dos germans, de 34 i 39 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers i un altre contra els drets dels treballadors, per tindre treballant en restaurant i un saló de te, a personal sense contracte de treball i que no estava donat d’alta en la Seguretat Social. 

 

Els agents destinats en Castelló de la Plana van tindre informació sobre la possible situació d’explotació en la que podrien trobar-se uns treballadors estrangers en la localitat de Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló).

 

Amb la investigació en marxa, els policies van saber que en concret havien tingut a tres treballadors en un restaurant i un saló de te, treballant de manera irregular, sense contracte, ni alta en la Seguretat Social, amb jornades de 60 hores a la setmana, per salaris de 700 euros, amb la promesa d’un contracte, amb el que iniciar els tràmits per a conseguir regularitzar la seua situació.

 

Un dels treballadors va signar amb l’empresa, després de sis mesos de treball irregular, un contracte de treball, en el que cobraria més de 1.300 euros i treballaria un màxim de 40 hores a la setmana. Però, mai es va complir, ja que va continuar treballant les més de 60 hores per 700 euros. Finalment, els germans, responsables dels treballadors, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers i un altre contra els drets dels treballadors.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no té res a amagar davant un PSPV-PSOE que, diu, només difama

Juanfran Pérez Llorca afirma a Elx que no té res a amagar sobre el suposat dosier confidencial i acusa el PSPV-PSOE de dedicar-se només a difamar i no tindre projecte.

El Valencia Basket alça el teló defensant la corona en una LF Endesa més igualada

La Liga Femenina Endesa arranca este cap de setmana amb el Valencia Basket com a gran rival a batre i una competició més televisada i igualada, amb Zaragoza, Girona i Leganés com a principals alternatives.

La investigació sobre vivenda pública a la platja de Sant Joan acaba sense acord polític

La comissió municipal que ha analitzat possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la platja de Sant Joan d’Alacant ha tancat sense dictamen conjunt per la falta de majoria política. Cada partit ha mantingut el seu relat sobre el cas Les Naus i el paper de l’Ajuntament, Les Corts i la promotora Fraorgi.

València reprén les classes de vesprada però manté tancats parcs i jardins per l’alerta per pluges

València recupera esta vesprada l’activitat lectiva en escoles, Universitat Popular i conservatoris després de baixar l’alerta a taronja, però manté tancats parcs, jardins, cementeris i l’esport a l’aire lliure. L’Ajuntament destaca que la nit ha transcorregut amb normalitat i que 141 persones han pernoctat en recursos municipals.

A disposició judicial tres dels detinguts per l’agressió racista de Tavernes

Tres dels cinc joves detinguts per l’agressió racista a un jove magribí a Tavernes de la Valldigna han passat a disposició judicial, mentres la investigació per delicte d’odi continua oberta.

Aemet rebaixa a groc l’avís a Castelló però manté el taronja a València i Alacant

Aemet ha rebaixat de roig a groc l’avís per pluges al litoral de Castelló, però manté el nivell taronja per precipitacions molt intenses a diversos trams costaners de València i Alacant entre divendres i dissabte.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura des d’Elx que la votació dels decrets de vivenda al Congrés evidencia el final del sanchisme i defensa que l’única eixida són unes noves eleccions generals.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals com a única eixida

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, considera que la votació dels decrets de vivenda en el Congrés confirma el final del sanchisme i defensa que només unes eleccions generals poden resoldre la situació política actual.