12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Un home detingut per pegar una pallissa a la seua nóvia en València

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 37 anys per, presumptament, pegar una pallissa a la seua parella sentimental, a qui va pegar diferents punyades en la cara, la va tirar al terra i la va amenaçar dins de sa casa. La dona, amb ferides sagnants en la cara, ha conseguit fugir durant uns instants de l’agressió i accedir al balcó per a demanar ajudar als veïns, segons ha informat el cos policial en un comunicat.

 

Els fets han passat cap a les 15.00 hores de la vesprada d’este dimarts en el districte de Trànsits quan la Policia ha sigut alertada que en el balcó d’una casa hi havia una dona sagnant i demanant ajuda. La patrulla s’ha mobilitzat fins a la casa i els ha obert la porta un home, qui s’ha mostrat en un estat de nerviosisme i ha donat una versió incongruent en la que ha declarat que la seua nóvia havia caigut.

 

Els agents han vist a la dona tombada nueta en el balcó amb ferides sagnants en tota la cara, que demanava ajuda i els ha dit: «És la meua parella m’ha pegat, mira com estic, em vol matar». Pel que pareix , l’agressió s’ha iniciat quan l’home ha tornat a casa enfadat i en actitud molt violenta, pel que ha començat a insultar i pegar a la víctima.

 

La dona ha acabat en l’hospital la Fe

Dins de la casa es trobava una tercera persona que conviu en la parella i que, a causa dels actes i fruit del pànic, s’ha tancat en una habitació, i encara que no havia vist de res de l’ocorregut, ha dit als policies que havia sentit crits i colps. Esta declaració, unida a les incongruències del sospitós, ha motivat la detenció de l’home, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La dona ha sigut traslladada fins a l’hospital La Fe de València, a on ha sigut valorada de les ferides i dels colps rebuts, mentres que el detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial al Jutjat de Violència sobre la Dona de València.

Últimes notícies

Una penya de l’Athletic i treballadors d’una residència es repartixen 9,6 milions a Alcoi

La penya alcoiana de l'Athletic i empleats de la residència Emilio Sala s'han repartit 9,6 milions del quint premi 18.669, últim a eixir, amb dècims també a Sant Vicent del Raspeig i Algemesí.

El Vila-real tanca 2025 amb nota en Lliga i amb ensopegades en Champions i Copa

El club ha sigut un dels més sòlids de l'any en Lliga, però ha encadenat eliminacions en Copa i una fase de grups de Champions sense victòries.

La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.

València Basket es posa a prova davant Baskonia en l’Eurolliga

El València Basket afronta davant el Baskonia un examen de recuperació física i mental després de dos derrotes seguides. La defensa sobre Howard i el control del ritme marcaran el dol.

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.