Paterna suspén el castell de focs artificials del pròxim dilluns davant de l’evolució de la pandèmia

 

Davant de la preocupant evolució de les xifres de transmissió del coronavirus en el nostre país i les actuals xifres d’incidència del coronavirus en el territori valencià, el Comité de Seguiment de la COVID-19 de l’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha decidit este dijous la suspensió del Gran Castell de Focs Artificials previst per al pròxim dilluns 31 d’agost.

 

Amb la suspensió d’este espectacle pirotècnic, el consistori busca continuar protegint i preservant la salut de la població i previndre la propagació del virus en el municipi.

 

L’Ajuntament, conscient del gran interés que desperten els actes de foc de Paterna entre veïns i visitants, ha qualificat esta suspensió com la «decisió més responsable» de vetlar per la salut i seguretat de tota la
ciutadania i de garantir el compliment de tota la normativa disposada per a frenar l’expansió del coronavirus.

 

El Gran Castell de Focs Artificials s’anava a disparar el pròxim dilluns, 31 d’agost, festivitat del Santíssim Crist de la Fe, a les 23.55 hores com a homenatge a les Festes Majors suspeses este any degut a la pandèmia i en
record de totes les víctimes del coronavirus.

 

Amb 249 quilos de pólvora, este castell pretenia a demés servir d’ajuda al sector pirotècnic, molt castigat per esta crisi i molt vinculat a Paterna.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.

Elx renova la seua tradició de palmes blanques per al Papa, la Casa Reial i altres autoritats

Elx presenta les seues palmes blanques artesanals per al Papa, la Casa Reial i diverses autoritats, reforçant una tradició que es manté des de la dècada de 1950.

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.