Quatre ferits i tres detinguts en un apunyalament en una discoteca de València

 

Quatre ferits i tres detinguts en una baralla en una discoteca de València. Els fets s’han produït cap a les 5 de la matinada de dissabte, quan dos grups de jóvens han començat a discutir per un presumpte assetjament a una xica dins del local.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, després de què el personal de seguretat els fera fora del local de l’avinguda del Cid, els xics continuaren a la baralla en ple carrer, amb navalles, botelles i puntades. Com a conseqüència, quatre persones han resultat ferides per arma blanca.

 

Les víctimes han sigut les que han avisat a la Policia Local, que patrullava per la zona. Els agents han avisat a altres patrulles i ha començat una persecució pels carrers dels voltants, que ha acabat amb la detenció de tres xics de diferents nacionalitats i d’entre 23 i 31 anys.

 

Els ferits han hagut de rebre assistència sanitària, mentres que un d’ells, que ha patit una ferida en la panxa, ha acudit pel seu mateix peu a l’hospital General, acompanyat de la seua parella, que també ha acabat ferida.

 

D’altra banda, la Policia ha trobat una de les navalles utilitzades en la baralla en un contenidor de vidre, que ha sigut arreplegada com a prova. Els detinguts han sigut traslladats a la comissaria de Sapadors per a passar a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.