La Diputació de València comença la seua Escola d’Estiu entre mesures de prevenció contra el coronavirus

 

Com cada estiu, la Diputació de València ha posat en marxa una nova edició de la seua escola d’estiu, que se celebra des del 29 de juny al 31 de juliol en les instal·lacions del Col·legi IVAF Luis Fortich, propietat de la institució provincial.

 

Este dilluns el president de la Diputació, Toni Gaspar, i la diputada de Benestar Social, Pilar Sarrión, han visitat l’Escola d’Estiu, que comptarà esta volta amb un total de 107 xiquets, de 2 a 14 anys d’edat, que podran disfrutar de diverses activitats deportives, educatives, lúdiques i culturals, com ara tallers de consum responsable, ciència divertida, medi ambient i jocs d’aigua. La temàtica de 2020 se centra en el món del còmic.

 

L’edició d’este estiu es caracteritza per la implementació de totes les mesures de protecció necessàries per a previndre el coronavirus. En este sentit, cada monitor tindrà assignat, com a màxim, un grup reduït de fins a 10 xiquets. També destaca el control de la temperatura en els accessos, l’establiment d’itineraris marcats per a mantindre la distància social i el fet que el menjar en el menjador se servisca de manera individualitzada.

 

El projecte de l’Escola de Estiu és possible gràcies a un acord dels funcionaris per a que una xicoteta partida econòmica de les seues nòmines es destinara a l’escola d’estiu, amb la finalitat que en època de vacacions els pares i mares treballadors pogueren conciliar família i treball.

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.