Consum oferix gratuïtament suport psicològic i emocional a la seua plantilla

Treballadors de Consum seguint les mesures de seguretat contra el Covid-19

Atenció psicològica per als treballadors de Consum | Consum

 

Consum ha posat en marxa este dilluns un servici telefònic de suport psicològic i emocional per a la plantilla, de caràcter anònim i confidencial, per a proporcionar ajuda i assessorament als seus més de 16.000 treballadors, oferint pautes i recomanacions per a afrontar l’estat d’alarma pel coronavirus.

 

El telèfon gratuït, amb horari d’assistència de dilluns a divendres de 10.00 a 18.00 hores, està atés per professionals especialistes en psicologia i gestió emocional, informa la cooperativa en un comunicat. Els treballadors poden comentar situacions que els preocupen, tant a nivell personal com laboral. L’objectiu és ajudar a suportar l’elevada tensió emocional que viu la plantilla dels supermercats durant estes setmanes.

 

Per a afavorir el descans, Consum ha decidit no obrir cap supermercat d’Espanya este Divendres Sant, 10 d’abril. A demés, el dilluns 13 estaran tancats tots els seus centres del territori valencià.

 

De sis a huit unitats d’un mateix producte

Com a novetat, davant l’estabilització de l’afluència a les botigues, a partir d’este dilluns també s’amplia de sis a huit el nombre d’unitats d’una mateixa referència que una persona pot comprar al dia.

 

Entre les mesures de seguretat ja implantades destaca la instal·lació de mampares de seguretat en la línia de caixes de tots els seus supermercats, la reducció de l’horari d’obertura al públic de 10.00 a 20.00 hores o el control de l’aforament per a evitar aglomeracions. En l’entrada, els clients reben gel desinfectant i guants de plàstic.

 

Consum va aprovar un pressupost de 3,8 milions per a gratificar als seus treballadors de supermercats i plataformes logístiques, una compensació que es va abonar en la nòmina de març i va suposar 283 euros de mitjana per persona. Davant l’augment de demanda també va reforçar la seua plantilla en plataformes logístiques i supermercats, amb un total de 1.185 contractes i 1.233 ampliacions de dedicació des del 13 de març.

 

Paral·lelament, la companyia va sol·licitar des del primer moment la col·laboració ciutadana per a que només vaja una persona per família a fer la compra, abstenint-se en la mesura que siga possible persons majors, xiquets i grups de risc, a demés de recordar que només cal desplaçar-se si és imprescindible i prioritzar la targeta a l’hora de pagar.

Últimes notícies

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.