Crema un camió en un accident en l’A-3 a l’altura de Buñol

Camió

El camió afectat per l’incendi | Bombers de València

 

L’autovia A-3 ha estat tallada al trànsit en el matí d’este diumenge a causa del fum d’un incendi provocat per un accident lleu entre un camió i un turisme a l’altura de terme municipal de Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València).

 

L’incident s’ha produït a les 11.35 hores, en el quilòmetre 317 de la A-3 en sentit Madrid segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers de València. Segons pareix, el foc ha afectat principalment la part posterior del camió. 

 

 

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius dels parcs de Xiva i Requena. Finalment, els bombers han donat per extingit l’incendi a les 12.15. A causa de la gran quantitat de fum, el trànsit s’ha vist afectat. A més, ha sigut necessari realitzar una neteja de la calçada. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que The Ocean Race mantindrà el seu vincle amb Alacant més enllà de 2027

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha garantit que The Ocean Race no abandonarà Alacant i que la ciutat continuarà lligada a la volta al món a vela més enllà de 2027. Les seues paraules arriben després dels missatges de confiança de l’alcalde Luis Barcala i de la direcció de la regata.

Nova manifestació a València pel segon aniversari de la DANA mortal

Moviments socials, sindicals i associacions de víctimes han convocat una nova manifestació a València el 31 d’octubre pel segon aniversari de la DANA de 2024, que va causar 233 morts.

Pérez Llorca assegura que no té res a amagar davant un PSPV-PSOE que, diu, només difama

Juanfran Pérez Llorca afirma a Elx que no té res a amagar sobre el suposat dosier confidencial i acusa el PSPV-PSOE de dedicar-se només a difamar i no tindre projecte.

El Valencia Basket alça el teló defensant la corona en una LF Endesa més igualada

La Liga Femenina Endesa arranca este cap de setmana amb el Valencia Basket com a gran rival a batre i una competició més televisada i igualada, amb Zaragoza, Girona i Leganés com a principals alternatives.

La investigació sobre vivenda pública a la platja de Sant Joan acaba sense acord polític

La comissió municipal que ha analitzat possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la platja de Sant Joan d’Alacant ha tancat sense dictamen conjunt per la falta de majoria política. Cada partit ha mantingut el seu relat sobre el cas Les Naus i el paper de l’Ajuntament, Les Corts i la promotora Fraorgi.

València reprén les classes de vesprada però manté tancats parcs i jardins per l’alerta per pluges

València recupera esta vesprada l’activitat lectiva en escoles, Universitat Popular i conservatoris després de baixar l’alerta a taronja, però manté tancats parcs, jardins, cementeris i l’esport a l’aire lliure. L’Ajuntament destaca que la nit ha transcorregut amb normalitat i que 141 persones han pernoctat en recursos municipals.

A disposició judicial tres dels detinguts per l’agressió racista de Tavernes

Tres dels cinc joves detinguts per l’agressió racista a un jove magribí a Tavernes de la Valldigna han passat a disposició judicial, mentres la investigació per delicte d’odi continua oberta.

Aemet rebaixa a groc l’avís a Castelló però manté el taronja a València i Alacant

Aemet ha rebaixat de roig a groc l’avís per pluges al litoral de Castelló, però manté el nivell taronja per precipitacions molt intenses a diversos trams costaners de València i Alacant entre divendres i dissabte.