27.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Metrovalencia crea més de 300 places per a aparcar gratis

Pàrquing de Metrovalència

FGV ha ampliat el pàrquing de València Sud | Google Maps

Ferrocarrils de la Generlitat (FGV) ha ampliat l’aparcament gratuït de Metrovalencia en València Sud fins a les 590 places, cosa que suposa que, als 282 estacionaments habituals, se li afigen 308 noves places per a millorar el servici a l’usuari. En total, FGV oferix en l’àrea metropolitana 1.439 places pròpies, a les que cal sumar 1.163 dels ajuntaments en els voltants de la xarxa, ha informat la Generalitat en un comunicat.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Este aparcament és molt utilitzat pels usuaris de les poblacions pròximes a les instal·lacions d’FGV com Paiporta, Picanya, Catarroja, Albal o Benetússer i, especialment els dies de Falles, quan estacionen en el recinte habilitat per a este efecte i agarren el metro per a desplaçar-se al centre per a disfrutar de les festes.

 

L’ampliació de les places s’ha produït en unir una zona, que es trobava enfornt de l’actual aparcament, pel que, a partir d’ara, existiran de manera permanent 590 espais reservats per a aparcar els vehicles privats en un extensió de 14.700 metres quadrats.

 

Amb este servici, FGV vol fomentar l’ús del transport públic amb la intermodalitat i l’intercanvi del cotxe privat amb el metro, facilitant l’accés a la xarxa de Metrovalencia a tots aquells usuaris que no tenen una parada de metro pròxima i contribuint d’esta manera a la descongestió del trànsit viari en superfície i a la cura al medi ambient.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.