Xiquet de 15 anys fuig del centre de menors i roba amb estirons a dones majors en València

Orriols

El barri d’Orriols, lloc dels fets | Maps

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un menor, de 15 anys, per la seua presumpta comissió de robatoris amb violència pel procediment de l’estiró a bord de ciclomotor, a més de per un delicte de violació de domicili i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar cap a la seua iaia. En total s’han descobert set robatoris amb violència. Es van recuperar diversos objectes robats que van ser reconeguts per les seues víctimes, pràcticament totes dones d’avançada edat.

 

Les investigacions es van iniciar el mes d’octubre en tindre coneixement els agents d’una sèrie de robatoris amb violència-estiró, a bord d’un ciclomotor, produïts en els barris d’Orriols i Benimaclet. Durant les investigacions es va estudiar la participació d’un menor, conegut pels policies, ja que esta activitat va començar a partir de la seua fugida d’un centre de menors i totes les descripcions donades per les víctimes encaixaven.

 

Recentment en una telefonada en el 091, en la que una dona denunciava un episodi de maltractaments per part del seu net cap a ella. En el moment que els policies es van presentar en el domicili, el menor va fugir i va accedir a diferents domicilis, causant danys en ells, i va escapar finalment. Els agents van localitzar i van recuperar en el domicili de la iaia diferents objectes, que posteriorment van ser reconeguts i entregats a les seues víctimes, la majoria dones d’avançada edat.

 

Com a conseqüència de les investigacions realitzades, els policies van confirmar la presumpta participació del menor en els robatoris, motiu  pel que es va establir un dispositiu per a la seua localització, que va culminar amb la detenció del menor en un centre de menors en el que la seua família l’havia reintegrat. Se li van imputar set delictes de robatoris amb violència, un de violació de domicili i un altre de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

També pots llegir..

Últimes notícies

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.