Mastodon
21.4 C
València
Dimecres, 10 setembre, 2025

Un mort i dos ferits en un accident en l’A-70 en Sant Vicent del Raspeig

A-70

Lloc dels fets en l’A-70 | Maps

 

Un home ha mort i dos més han resultat ferits en un accident entre dos vehicles en l’A-70, dins del terme municipal de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En concret el lloc de l’incident ha sigut en la rotonda on coincidixen l’A-70 i l’A-77.

 

L’incident ha tingut lloc este dilluns, al voltant de les 15.15 hores, quan els dos vehicles han xocat. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), a més d’una altra de Suport Vital Bàsic (SVB). 

 

Els efectius mèdics han realitzat la reanimació cardiopulmonar avançada i altres maniobres d’estabilització a un home de 41 anys que es trobava en parada cardiorespiratòria, però ha mort. 

 

A més, els altres dos homes, de 38 i 47 anys, han resultat ferits per policontusions, el primer d’ells ha signat l’alta voluntària i el segon ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aramark gestionarà la restauració del Nou Mestalla amb 52 punts de venda

El València CF adjudica a Aramark la gestió de barres, hospitalitat i fan zone del Nou Mestalla. Hi haurà 52 punts de venda i una cuina central de 1.000 m².

Incendi en un aparcament d’Orihuela-Costa calcina 4 vehicles, danya altres 10 i força el desallotjament d’un edifici

El foc en un garatge subterrani d'una residència en Orihuela-Costa va calcinar quatre cotxes, va danyar altres deu i va obligar a desallotjar un edifici de cinc plantes. No va haver-hi ferits.

Els agents de la CHJ van deixar la zona zero de la DANA entre les 15.00 i les 17.00 del 29-O

Un document remés a les Corts situa a la majoria d'agents de la CHJ en torn de demà el 29 d'octubre i a només tres fins a les 17.00. L'activitat es va centrar en vigilància, avaluació de danys i gestió d'informació en un context d'accessos molt danyats.

Ruixats aïllats en el litoral i màximes en ascens este dimecres en la Comunitat

La costa arrancarà amb núvols i ruixats locals que remetran al llarg del matí; baixen les mínimes i pugen les màximes, més a València i Alacant.

Rescaten a un conductor després de dos hores perdut en una muntanya del Campello

Policia Local i Guàrdia Civil van trobar de matinada a un conductor desorientat durant més de dos hores en la Serra de la Ballestera (Alacant). Va ser assistit per ansietat després del rescat.

Mazón anuncia una partida extraordinària per a reparar danys a la Vega Baixa

El Consell destinarà un crèdit extraordinari per a arreglar infraestructures afectades per la pluja i el vent en municipis de la Vega Baixa. La mesura s'activarà després de l'avaluació de danys dels ajuntaments.

Emergències desactiva la Situació 1 del Pla d’Inundacions en la Comunitat Valenciana

Emergències alça la Situació 1 del Pla d'Inundacions després de la fi dels avisos taronges de Aemet. Persistixen avisos grocs en zones de Castelló, València i Alacant.

Que condisca l’exemple de la Diputació de València

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre com la institució provincial està portant endavant diferents iniciatives per ajudar al valencià, a diferència d'altres organismes