12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Cepeda, en el centre de la polèmica per una broma sobre la parella d’Aitana

El cantant Cepeda | Europa Press

 

Pareix que Cepeda encara no ha passat pàgina amb la història d’amor que va viure amb la seua companya d”Operación triunfo’, Aitana Ocaña. Tot i que ell ha dit públicament que no vol saber res del passat i ha exigit als seguidors del concurs que no s’aferraren a temps passats, ara és ell el que no consegueix digerir els records i les seues ganes de fer reviure el passat s’han fet visibles amb una publicació en les seues xarxes socials.

 

El cantant, en un moment d’avorriment, ha decidit emular una fotografia de l’actor d”Élite’ Miguel Bernardeau. En esta imatge, l’actor apareix publicitant un perfum en una actitud molt elegant i això li ha valgut a Cepeda per a imitar-lo acompanyat d’un plàtan. Han calgut pocs minuts per a que els seguidors del cantant començaren a fer circular la imatge, fet que ha fet enfadar molt als fans d’Aitana i de la seua parella.

Aitana no l’escolta

No és la primera volta que Cepeda intenta captar l’atenció de la seua ex, ja ho va intentar fent una versió d’un dels temes d’Aitana, però la repercussió va ser mínima. Ara pareix que esta provocació també passarà desapercebuda per a la cantant i la seua actual parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell per a corregir el dèficit inversor a Elx

El Consell ha segellat amb l'Ajuntament el conveni de l'E-TRAM i ha detallat un pla de 120 milions per a Ronda Sud i la EDAR Algorós. Pérez Llorca ha defés prioritzar a Elx i la cooperació institucional.

Ana Orantes tindrà carrer a València després d’un acord unànime

L'Ajuntament ha aprovat per unanimitat dedicar una via a Ana Orantes per a visibilitzar la violència masclista. El gest coincidix amb un minut de silenci per l'última víctima en la Comunitat.

El València CF presentarà un pressupost de 102,17 milions en la junta, a l’espera de Kiat Lim

El club sotmetrà a la junta un pressupost de 102,17 milions sense beneficis ni pèrdues i repassarà el seu deute després del refinançament. La presència de Kiat Lim seguix en l'aire

La Mitja Marató València 2026 esgota les seues 25.000 dorsals

La Mitja Marató València Trinidad Alfonso Zurich 2026 ha esgotat els 25.000 dorsals per a la prova del 25 d'octubre. La demanda s'ha tancat després d'un procés amb període de fidelitat, sorteig i llista d'espera.

La Marató València obri el sorteig de dorsals per a 2026

La Marató València ha obert el registre al sorteig de dorsals per a 2026 després de tancar el període de fidelitat de 2025. Queden 20.757 places que s'assignaran per 'ballot'.

Augmenta la pressió assistencial en hospitals valencians però es manté en nivells propis de l’època

El repunt d'infeccions respiratòries eleva les urgències i els ingressos pendents en la Comunitat Valenciana. Sanitat ho emmarca en la dinàmica estacional i activa reforços.

La jutgessa de la dana acorda un acarament entre Salomé Pradas i l’excap de gabinet de Mazón

La instructora ha acordat un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir contradiccions sobre la gestió de la dana. La resolució no fixa data.

Thierry Ndikumwenayo i María Forero encapçalen l’equip espanyol per als Mundials de cross

Espanya va confirmar un equip de 20 atletes per als Mundials de camp a través de Tallahassee, amb Thierry Ndikumwenayo i María Forero com a referents. La selecció combina experiència i debutants en categories absoluta i sub20.