Detingut per amenaçar a l’amo d’un bar de Sagunt de matar-lo amb el seu arsenal d’armes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), a un home acusat d’amenaçar a l’amo d’un bar i de dur armes blanques en el seu cotxe, que havia aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, segons ha informat Prefectura en un comunicat.

 

L’home, de 52 anys, està acusat d’un delicte d’amenaces greus i tinença d’armes. Els policies van rebre una cridada de telèfon este dijous a la nit a través de la Sala 091 per a que acudiren a un bar de Sagunt, a on un home havia amenaçat a l’amo.

 

Una volta allí, els agents van poder saber que un dels hòmens que es trobaven en el local, presumptament, havia amenaçat de mort al propietari, alhora que l’espentava i insultava i li deia que tenia armes en el seu cotxe. El presumpte autor s’hauria dirigit cap al cotxe, suposadament, per a agarrar alguna cosa, moment en el que se li hauria arrimat una persona que hauria conseguit que desistira.

 

Tot un arsenal ocult en el cotxe

Els agents van acompanyar al sospitós fins al seu cotxe i van registrar l’interior per si poguera haver armes. Finalment, els agents van trobar dos ganivets, un de 11,5 centímetres en la porta del conductor i un altre de set en els seients posteriors; una barra de ferro de 30 centímetres en el maleter; i un matxet d’uns 60 centímetres ocult en els seients posteriors, embolicat en una dessuadora. Per tot això, el van detindre.

 

Els policies van comprovar, a demés, que el turisme no tenia el segur en vigor, d’ITV, i que es trobava aparcat en una zona per a persones amb mobilitat reduïda, pel que van donar avís a Policia Local. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.