Reyes sabia que la roda estava «punxada»: «Ja l’arreglarem demà»

Imatge del vehicle en què circulava Reyes, després de l'accident

D’eixa manera va quedar el cotxe després de l’accident | València Diari

 

José Antonio Reyes i, com a mínim, un dels seus cosins que viatjava en el cotxe el dia de l’accident mortal, sabien que la roda que va fallar estava «punxada» perquè un taller els ho havia advertit, segons publica ‘El Español’.

 

Una setmana abans de l’accident, Reyes va demanar al seu cosí que portara a un taller d’Utrera –a on li canviaven les rodes– el cotxe que no gastava massa perquè volia que passara una revisió abans d’utilitzar el vehicle.

 

El taller assegura que va fer bé la faena

El taller a on el cotxe va passar la revisió és un dels especialitzats de la zona i amb bona reputació. Els treballadors asseguren que van fer bé la faena, que consistia en canviar les rodes per unes noves i calibrar-les. «Estem molt tranquils. La Guàrdia Civil ja va vindre i va vore la documentació. Som professionals especialitzats en vehicles d’alta gama» assegurava una de les responsables del taller d’Utrera.

 

«El cotxe va eixir perfecte. Hem sabut que després va passar la ITV» ha manifestat la responsable que afegia que eixe model de Mercedes «té un sensor de pressió baixa de rodes, que avisa al conductor» i ha indicat que el cotxe «va eixir amb el sensor restablit, és a dir, a punt per a detectar qualsevol problema de pressió en els pneumàtics i avisar-ho al panell».

 

I, de fet, un dels cosins va portar el cotxe a un taller de Mèrida perquè el sensor del cotxe hauria detectat un error en una de les rodes del cotxe després d’entrenar el dijous 30 i el divendres 31 de maig en Almendralejo.

 

Era habitual que los tres viajaran juntos

Els tres viatjaven junts moltes voltes | Instagram

 

El taller de Mèrida va confirmar l’error

Des del taller de Mèrida van indicar al cosí que hi havia una llanta xafada i, segons van declarar en ‘Espejo Público’ van dir que «d’eixa manera no es podia» eixir a la carretera. Però el client va dir «ja ho arreglarem demà en Sevilla», és per això que el mecànic va entendre que volien portar el cotxe al seu taller de confiança.

 

Després de saber que no jugaria eixe cap de setmana, Reyes se’n va anar cap a Utrera amb els seus dos cosins, una volta acabat l’entrenament. Per tant, eren conscients del problema mecànic que patia el cotxe que, com era d’alta gamma i deportiu, tenia unes llantes més primes. Açò, juntament amb el mal estat de la llanta posterior esquerra a causa de la conducció, hauria causat el fatal accident.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.
FILMOTECA D'ESTIU