Demanen 46 anys de presó per a Antonio, l’assassí del Grau

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Demanen 46 anys de presó per a Antonio Tellado Gutiérrez –l»assassí del Grau’– per trencament de condemna, violació de domicili, assassinat en grau de temptativa, agressió sexual, amenaces, assassinat i lesions psíquiques. Per estos delictes se l’haurà de jutjar en un juí que encara no ha estat fixat. De moment, a l’agressor ja se l’ha condemnat este mes a 22 anys de presó per segrest, agressió sexual, maltracte i gravació de la seua ex. 

 

Els fets es remunten al març del 2018, quan Antonio va anar a casa la seua exparella per a agredir-la a ella i a la seua filla. Segons avança ‘Mediterráneo’, en l’escrit del fiscal consta que el 18 de gener la dona va pensar en denunciar a Antonio, però no ho va fer per por. El 26 de març va fer la denúncia en la Policia Nacional i va ser en eixe moment que els agents van determinar risc «extrem» i la van ingressar en una casa d’acollida.

 

Després de la denúncia, Antonio va intentar localitzar-la per a «escarmentar-la». Va ser el 27 quan li va enviar missatges amenaçant-la a ella i al fill menut d’ella. Com no la va localitzar, va anar a la casa familiar de la dona –en el Camí de la Morera del Grau de Castelló– i, entrant sense permís, va ferir a la filla. Després, la va obligar a despullar-se i, tocant-li un pit, la va amenaçar de tallar-li «les mamelles».

 

Mentres la xica es despullava, el seu iaio va vore a Antonio i van començar a barallar-se. El condemnat va apunyalar a l’exsogre fins que va caure estés. Una volta en terra, Antonio es va posar damunt d’ell i continuà clavant-li el ganivet en el pulmó i el cor fins a matar-lo. Este crim, que va commocionar Castelló l’any passat, es va produir per part d’un home, Antonio Tellado, que ja comptava amb una condemna l’any 1996 per homicidi i un altre d’homicidi frustat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’acord laboral a Ford Almussafes fins a 2030 garantirà pujades salarials per damunt de l’IPC

UGT ha firmat amb la direcció de Ford Almussafes un nou acord laboral fins a 2030 que preveu pujades salarials per damunt de l’IPC i consolida una Gratificació Especial a partir de 2029.

Elx licita per 4,6 milions el nou bloc de San Antón amb 45 vivendes protegides

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 4,6 milions la construcció del bloc 5 del barri de San Antón, amb 45 vivendes protegides per al reallotjament de famílies del bloc 8, declarat en ruïna. El projecte s’integra en una reordenació global de la zona valorada en 5,8 milions, cofinançada per Generalitat, veïns i consistori.

Pérez Llorca desafia el PSPV a portar el dosier al jutjat o fer-ho ell mateix

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es mostra tranquil davant el suposat dosier que, segons el PSPV-PSOE, qüestiona la seua candidatura i reclama que es presente davant la justícia o se li entregue per a fer-ho ell mateix.

Nou detinguts, dos menors, per una brutal agressió en grup a un jove a València

La Policia Nacional ha detingut nou persones, entre elles dos menors, per una agressió en grup a un jove de 20 anys a l’avinguda del Port de València el passat 15 d’agost, que va acabar hospitalitzat amb ferides d’arma blanca, cops d’un bate de beisbol i impactes de balins.

Un ferit lleu i quatre desallotjats en l’incendi d’una discoteca abandonada a Benidorm

Un incendi en l’antiga discoteca Mansion de Benidorm ha deixat un ferit lleu i ha obligat a desallotjar quatre persones, amb un important desplegament de bombers i tall de trànsit en la zona.

El PP qüestiona el dosier sense firma sobre Pérez Llorca i acusa el PSPV de fer-ne un espectacle

Fernando Pastor, síndic del PP en Les Corts, rebutja el dosier anònim sobre Juanfran Pérez Llorca i critica José Muñoz per exhibir-lo com una burla. Defensa que els únics informes creïbles són els de la UCO i la UDEF, que, segons diu, afecten dirigents del PSOE.

Oltra reclama per a València una alcaldessa que l’estime i no un govern indolent

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l'alcaldia de València, defensa una candidatura àmplia que desborde les sigles i critica la gestió de María José Catalá. Assegura que no es farà un empadronament fals i resta importància al juí pendent, que qualifica de guerra bruta.

Aemet activa avís taronja per pluges intenses dijous a la vesprada

Aemet ha activat per a dijous a la vesprada l’avís taronja per pluges molt intenses a Castelló, València i el litoral nord d’Alacant, amb fins a 50 litres per hora i 160 en dotze hores. Este dimecres ja hi ha avís groc a l’interior d’Alacant i el sud de València per tempestes amb pedra i ratxes fortes de vent.