16 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Demanen 46 anys de presó per a Antonio, l’assassí del Grau

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Demanen 46 anys de presó per a Antonio Tellado Gutiérrez –l”assassí del Grau’– per trencament de condemna, violació de domicili, assassinat en grau de temptativa, agressió sexual, amenaces, assassinat i lesions psíquiques. Per estos delictes se l’haurà de jutjar en un juí que encara no ha estat fixat. De moment, a l’agressor ja se l’ha condemnat este mes a 22 anys de presó per segrest, agressió sexual, maltracte i gravació de la seua ex. 

 

Els fets es remunten al març del 2018, quan Antonio va anar a casa la seua exparella per a agredir-la a ella i a la seua filla. Segons avança ‘Mediterráneo’, en l’escrit del fiscal consta que el 18 de gener la dona va pensar en denunciar a Antonio, però no ho va fer per por. El 26 de març va fer la denúncia en la Policia Nacional i va ser en eixe moment que els agents van determinar risc «extrem» i la van ingressar en una casa d’acollida.

 

Després de la denúncia, Antonio va intentar localitzar-la per a «escarmentar-la». Va ser el 27 quan li va enviar missatges amenaçant-la a ella i al fill menut d’ella. Com no la va localitzar, va anar a la casa familiar de la dona –en el Camí de la Morera del Grau de Castelló– i, entrant sense permís, va ferir a la filla. Després, la va obligar a despullar-se i, tocant-li un pit, la va amenaçar de tallar-li «les mamelles».

 

Mentres la xica es despullava, el seu iaio va vore a Antonio i van començar a barallar-se. El condemnat va apunyalar a l’exsogre fins que va caure estés. Una volta en terra, Antonio es va posar damunt d’ell i continuà clavant-li el ganivet en el pulmó i el cor fins a matar-lo. Este crim, que va commocionar Castelló l’any passat, es va produir per part d’un home, Antonio Tellado, que ja comptava amb una condemna l’any 1996 per homicidi i un altre d’homicidi frustat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers combaten un incendi en una fàbrica de pells a Elda

El foc, amb 'flames molt altes', afecta a tota la nau de pells i adobats en la Finca Lacy. S'han mobilitzat 14 dotacions i es registra gran fum.

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.