17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Mercadona busca treballadors per a la seua secció nova ‘Listo para comer’

Mercadona

Mercadona és el supermercat líder en vendes en Espanya | Mercadona

 

Mercadona té molt clar el concepte de ‘renovar-se o morir’ i, ara, pretén estendre a 250 dels seus supermercats el seu model de servici ‘Listo para comer’ que, de ben segur, serà tot un èxit.

 

Es tracta d’una secció de menjar acabat de fer per a emportar que, segons les primeres informacions, oferirà una nova oferta laboral de 20 hores setmanals amb un contracte indefinit. Els requisits per a accedir a esta oferta no són molts, ja que de la formació posterior per a poder fer amb eficiència la tasca demanada, s’encarrega la mateixa cadena de supermercats líder en Espanya.

 

Els requisits per a accedir al lloc de treball

Mercadona oferirà un contracte indefinit de 20 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte per a cobrir el personal necessari d’esta innovadora secció. Per a poder ser seleccionat, els aspirants hauran de tindre només l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.

 

En referència al jornal, el supermercat valencià oferix en un primer moment uns 663 euros al mes, no obstant això, es comptarà amb una progressió salarial al quart any treballat. Amb esta secció nova, tal com va explicar el fundador de Mercadona en una roda de premsa, Juan Roig, té l’objectiu de maximitzar els ingressos en uns 1.000 milions d’euros, una vegada ja estiga estesa per, com a mínim, un miler de supermercats.

Juan Roig, fundador de Mercadona

Juan Roig va presentar la nova secció de Mercadona | Mercadona

 

En uns anys ja no cuinarem en casa, segons Juan Roig

I és que segons va assegurar Juan Roig, comprar menjar preparat és el futur. Segons l’empresari, «a mitjans d’este segle, els qui estem ací, vorem que el concepte de cuina domèstica tal com el coneixem actualment, no existirà. Comprarem menjar ja elaborat i l’acabarem de cuinar en casa. Però no farem el dinar cada dia».

 

La iniciativa ja està implantada en uns 30 supermercats específics de tota Espanya. Concretament, es pot trobar este servici en supermercats de la Comunitat Valenciana, a més de en les províncies de Madrid, Barcelona, Mallorca, Granada, Saragossa, Múrcia, Ourense, Sevilla, Lleida i Cadis. L’ampliació d’esta secció es vorà en 250 supermercats de Castelló, Burjassot, Madrid, Alcalà de Henares, Múrcia, Saragossa, Ourense i Capdepera, en Mallorca.

La nova secció de Mercadona

Mercadona oferix menjars preparats en la seua secció nova | Mercadona

Últimes notícies

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.