12.2 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Una tempesta deixa fortes pluges i pedra a la Costera i la Ribera Alta

 

L’alerta groga per pluges continuava activa per a hui dimecres, i s’ha fet efectiva al sud de la província de València, especialment a primera hora de la vesprada a la comarca de la Costera i la Ribera Alta. A la capital de la Costera, Xàtiva, i a poblacions veïnes com la Llosa de Ranes, les precipitacions encara que han sigut d’una intensitat moderada han registrat 10 litres per metre quadrat en les estacions de Barxeta i Llosa de Ranes, segons informa el Levante-EMV.

Esta pluja que ha descarregat en estes dos comarques valencianes ha anat acompanya de ratxes de vent de fins a 77 quilòmetres per hora i pedra en algunes zones. La població de Manuel, a la comarca de la Ribera Alt, també ha viscut les mateixes precipitacions. Encara que la pedra que ha caigut anava diluïda amb l’aigua es corre perill de que haja afectat al cultiu dels camps d’esta zona.

 

 

Seguix l’alerta groga en la província de Castelló i el litoral de València

 

La província de Castelló i el litoral de València seguixen aquest dimecres en avís groc per pluges que poden ser localment fortes i poden deixar 20 litres per metre quadrat, segons la predicció de la Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Així, aquesta jornada el cel estarà amb núvols o cobert amb precipitacions ocasionalment amb tempesta i que podran ser localment fortes o molt fortes.

  

Les temperatures mínimes es mantindran sense canvis mentre que les màximes aniran en ascens i poden arribar fins als 31 graus a la Comunitat. El vent bufarà variable fluix amb intervals de nord-est fluix a moderat en el litoral.

 

Segons ha informat l’Aemet ahir al llarg de la vesprada es van registrar 45 litres permetre quadrat a Xiva, 35,6 l/m2 a Vilamarxant, 30,4 l/m2 a Llíria, 26,8 l/m2 a Alzira; 23,6 l/m2 a Guadassuar; 22,4 l/m2 a Pina, a Real de Montroi 15,2 l/m2; a Carcaixent 4,6 l/m2 i 8,4 l/m2 a la zona nord de València. 

Últimes notícies

Pablo Marín rescata a la Real a Elda i segella el passe a octaus

La Reial Societat va guanyar 1-2 al Eldense amb un gol de Pablo Marín en el 95 i va avançar a octaus de Copa del Rei. L'equip va patir malgrat el relleu en la banqueta.

Pablo Marín rescata a la Reial Societat en el 95 i segella la passada a Elda

Un gol de Pablo Marín en el minut 95 va donar a la Reial Societat un patit 1-2 davant el Eldense i el passe a octaus de la Copa del Rei, en una estrena de Ansotegi sense millora de joc.

València mana en El Molinón i elimina al Sporting en la Copa del Rei (0-2)

El València es va imposar 0-2 en El Molinón amb gols primerencs de Beltrán i Raba després de dominar els dos temps. Christian Joel va evitar un marcador més inflat.

92-99: un arreón final del València Basket silencia El Pireu i estira la seua ratxa

El València Basket va remuntar en els últims onze minuts i va véncer 92-99 a Olympiacos. Va igualar la seua millor ratxa històrica en l'Eurolliga i es va afermar en la segona plaça.

92-99: el València Basket firma un arreón final i silencia a Olympiacos al Pireu

El València Basket va remuntar en els minuts finals i va véncer 92-99 a Olympiacos després d'un parcial demolidor. Va encadenar la seua quinta victòria seguida i va consolidar la segona plaça.

0-1 en Ipurua: l’Elx avança amb gol de Boayar i penal detingut per Dituro

L'Elx s'ha classificat per als octaus de la Copa del Rei després de véncer 0-1 a l'Eibar en Ipurua. Boayar va marcar en la primera part i Dituro va detindre un penal.

Un camió bolcat curta l’A-3 a Buñol sentit València i obliga a desviar per la N-3

La bolcada d'un camió ha tallat l'A-3 a Buñol en sentit València i ha obligat a desviar el trànsit per la N-3. A les 18.30 persistixen retencions en la zona.

Marcelino avisa: el Racing és un rival formidable i li guarda carinyo

Marcelino va enaltir al Racing abans de l'encreuament coper i va demanar màxima atenció pel seu lideratge en Segona i la seua ratxa a casa. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el viatge de Parell.