Una dona pateix síndrome de xoc tòxic per oblidar llevar-se un tampó

Als Estats Units, una dona de 35 anys ha estat a punt de morir quan accidentalment es va deixar posat un tampó durant un mes, la qual cosa li va causar la síndrome de xoc tòxic, una infecció que pot ser mortal.

L’afectada, Jessica Bailey, que viu amb el seu marit i els seus tres fills, ha volgut comptar ara la malaltia a la qual es va enfrontar quan tenia a penes 20 anys i treballava com gogó. Segons recull el diari britànic The Sun, la dona no es va adonar que el tampó estava en la seua vagina fins que els metges li ho van extraure.

“El que fan les ballarines quan tenen la regla és tallar el cordó del tampó perquè no es veja mentre treballaven”, declara en l’entrevista, agregant que al matí següent va donar per fet que li ho havia tret i va introduir un nou.

En aqueix moment Bailey estava en un moment molt dur de la seua vida, en el qual estava bevent molt en el treball. Ara es troba en recuperació.

Jessica Bailey no es va adonar que continuava portant el tampó

«L’endemà, quan no el notava dins, vaig assumir que m’ho havia tret, ho vaig substituir i vaig seguir amb la meua vida habitual sense adonar-me que hi havia un segon tampó dins», explica.

Durant el mes que el tampó va romandre dins, ni ella ni la seua parella, amb qui mantenia relacions sexuals, es van adonar que estava embossat.

Amb el temps, va començar a sentir nàusees i malestar, acabant en urgències a mesura que empitjorava la seua situació, ja que Jessica estava molt malalta. El personal mèdic va quedar estupefacte quan va descobrir l’objecte en el seu interior, diagnosticant-li així la síndrome del xoc tòxic.

La jove, de 20 anys en aquell moment, va pensar que era ressaca, fins que el seu nóvio la va portar a urgències i el ginecòleg va trobar el tampó.

El tampó portava un mes en el seu cos

«Quan els vaig dir als metges que creia que havia sigut allí un mes, es van quedar tan sorpresos que em vaig sentir realment avergonyida, però també estava massa malalta per a concentrar-me a sentir-me estúpida«.

Jessica havia contret la síndrome de xoc tòxic, que provoca l’entrada d’un bacteri en el torrent sanguini. Tres de cada 100.000 dones pateixen aquesta malaltia, que pot incloure febre elevada, hipotensió, vòmits, miàlgia i fins i tot dificultat respiratòria.

Mirant arrere, Jessica va dir que va ser una experiència molt angoixant, en la qual al problema d’haver de romandre a l’hospital amb antibiòtics, es va unir la necessitat d’estar sòbria, una cosa molt dura per a ella en aqueix moment. «Al tercer dia vaig començar a sentir-me millor«.

No obstant això, la dona no ha deixat d’usar tampons, encara que sí que va deixar d’acudir a treballar amb la regla i jura no tornar a cometre aqueix error que quasi li costa la vida.

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.