Detingut un menor que circulava en direcció contrària amb una moto robada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 17 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori/furt ús de vehicle, un altre de resistència i un altre de danys, després de ser interceptat per una patrulla quan circulava en direcció contrària amb una moto robada.

Els fets van succeir el dilluns al voltant de les cinc de la vesprada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar a un jove a bord d’una motocicleta en direcció contrària pel carrer Marina Baixa, havent de frenar els agents per a no col·lidir. Tot seguit la motocicleta es va pujar a la vorera per a prosseguir la seua marxa i es va introduir en un parc, seguint-li la patrulla, fins a donar-li abast.

El jove en ser aconseguit, va llançar una manotada a un dels agents que va poder esquivar-lo, emprenent la fugida, mentre es llevava el casc i li ho llançava als policies, fins que metres més endavant van aconseguir-lo amb l’ajuda d’un policia anara de servei, produint-se un forcejament amb el jove que oposava gran resistència.

Els agents van esbrinar que la motocicleta figurava com sostreta en una denúncia del 8 de juny, aconseguint contactar amb el propietari, al qual se li va fer lliurament de la seua motocicleta, casc i documentació d’aquesta, manifestant en aqueix moment que presentava un fort colp que no tenia i que estava pintada, ja que no era el seu color original.

Per tot això, els agents van detindre al jove, menor d’edat, pels delictes de robatori/furt ús de vehicle, danys en vehicle i resistència, que després de ser explorat i comunicat a Fiscalia de Menors, va ser entregat al seu tutor legal.

Últimes notícies

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.
FILMOTECA D'ESTIU