Anuncios

L’aeroport de Castelló ofereix una nova ruta amb Sevilla

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat que l’aeroport de Castelló oferirà a partir d’este estiu una nova ruta amb Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que estarà vigent durant tres anys.

El conseller ha realitzat este anunci en la Fira Internacional de Turisme (Fitur) de Madrid, en la qual l’aeroport de Castelló participa dins de l’espai de la Comunitat Valenciana.

Anuncios

Arcadi España ha manifestat que l’adjudicació d’esta nova ruta “suposa un gran avanç per a l’aeroport de Castelló, ja que connectarà amb un destí nacional de primer nivell, com és Sevilla, facilitant així l’arribada de turistes des del sud d’Espanya”.

El conseller ha explicat que l’obertura d’esta segona ruta nacional, que se sumarà a la de Bilbao, “respon a una estratègia de diversificació del trànsit comercial, atés que la recuperació dels sectors aeri turístic, molt afectats per la crisi de la COVID-19, estarà vinculada en una primera fase als mercats domèstics”.

“Estem convençuts que esta nova connexió suposarà una oportunitat per a l‘activitat turística de la província de Castelló”, ha afegit.

D’altra banda, Arcadi España ha destacat que l’aeroport de Sevilla “és un dels més importants d’Espanya quant a trànsit de passatgers i connectivitat aèria, per la qual cosa la nova ruta tindrà un efecte multiplicador, permetent enllaçar amb altres destins a través de vols combinats”.

Així mateix, ha incidit en què Sevilla alberga un important pol aeroespacial, “amb el qual es podran buscar sinergies per a continuar avançant en l’estratègia de diversificació de l’aeroport de Castelló”.

L’adjudicació de la nova ruta a Sevilla s’ha produït després d’un procés negociat amb l’aerolínia valenciana Air Nostrum, que va ser l’única que va concórrer al procés de licitació pública per a la contractació de la primera campanya de posicionament de l’aeroport de Castelló en el mercat turístic nacional.

A través del procés negociat, s’han articulat mecanismes de flexibilitat per a adaptar la posada en marxa i programació de la nova ruta a l’actual context d’inestabilitat i incertesa per la pandèmia.

La connexió amb Sevilla operarà este estiu durant sis setmanes, entre el 28 de juliol i el 3 de setembre, amb dos freqüències setmanals, en dimecres i divendres. En 2022 i 2023 operarà durant 20 setmanes dins de temporada d’estiu (entre l’1 d’abril i el 30 d’octubre), amb dos freqüències setmanals. Serà la primera connexió regular operada per Air Nostrum en l’aeroport de Castelló.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios