L’aeroport de Castelló ofereix una nova ruta amb Sevilla

 

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha anunciat que l’aeroport de Castelló oferirà a partir d’este estiu una nova ruta amb Sevilla, operada per l’aerolínia Air Nostrum, que estarà vigent durant tres anys.

El conseller ha realitzat este anunci en la Fira Internacional de Turisme (Fitur) de Madrid, en la qual l’aeroport de Castelló participa dins de l’espai de la Comunitat Valenciana.

Arcadi España ha manifestat que l’adjudicació d’esta nova ruta «suposa un gran avanç per a l’aeroport de Castelló, ja que connectarà amb un destí nacional de primer nivell, com és Sevilla, facilitant així l’arribada de turistes des del sud d’Espanya».

El conseller ha explicat que l’obertura d’esta segona ruta nacional, que se sumarà a la de Bilbao, «respon a una estratègia de diversificació del trànsit comercial, atés que la recuperació dels sectors aeri turístic, molt afectats per la crisi de la COVID-19, estarà vinculada en una primera fase als mercats domèstics».

«Estem convençuts que esta nova connexió suposarà una oportunitat per a l‘activitat turística de la província de Castelló», ha afegit.

D’altra banda, Arcadi España ha destacat que l’aeroport de Sevilla «és un dels més importants d’Espanya quant a trànsit de passatgers i connectivitat aèria, per la qual cosa la nova ruta tindrà un efecte multiplicador, permetent enllaçar amb altres destins a través de vols combinats».

Així mateix, ha incidit en què Sevilla alberga un important pol aeroespacial, «amb el qual es podran buscar sinergies per a continuar avançant en l’estratègia de diversificació de l’aeroport de Castelló».

L’adjudicació de la nova ruta a Sevilla s’ha produït després d’un procés negociat amb l’aerolínia valenciana Air Nostrum, que va ser l’única que va concórrer al procés de licitació pública per a la contractació de la primera campanya de posicionament de l’aeroport de Castelló en el mercat turístic nacional.

A través del procés negociat, s’han articulat mecanismes de flexibilitat per a adaptar la posada en marxa i programació de la nova ruta a l’actual context d’inestabilitat i incertesa per la pandèmia.

La connexió amb Sevilla operarà este estiu durant sis setmanes, entre el 28 de juliol i el 3 de setembre, amb dos freqüències setmanals, en dimecres i divendres. En 2022 i 2023 operarà durant 20 setmanes dins de temporada d’estiu (entre l’1 d’abril i el 30 d’octubre), amb dos freqüències setmanals. Serà la primera connexió regular operada per Air Nostrum en l’aeroport de Castelló.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.