Els aeroports de Manises i Alacant-Elx dupliquen el número de vols amb l’obertura de fronteres

 

Els aeroports de Manises i Alacant-Elx arranquen el mes de juliol amb un «salt qualitatiu» en el número de vols respecte al mes anterior i passen d’una vintena i una trentena de vols diaris a 55 vols en el cas del recinte valencià i 73 en l’alacantí, segons han informat fonts d’Aena, empresa pública que gestiona els dos espais.

 

En concret, este  dimecres 1 de juliol, l’Aeroport de València té programats un total de 55 operacions (27 vols d’arribada i 28 d’eixida), mentres que l’Aeroport d’Alacant-Elx 73 vols (36 arribades i 37 eixides).

 

Coincidint amb la reobertura de fronteres, l’Aeroport de València programa rutes que enllacen amb 20 destinacions nacionals i internacionals:

  • Budapest
  • París
  • Nantes
  • Londres
  • Brussel·les
  • Bolonya
  • Viena
  • Països Baixos
  • Porto
  • Zurich
  • Dublín
  • Palma
  • Menorca
  • Valladolid
  • Santiago de Compostel·la
  • Madrid
  • Sevilla
  • Bilbao
  • Tenerife
  • Eivissa

 

Per part seua, l’Aeroport d’Alacant-Elx inicia el mes de juliol amb rutes que l’unixen amb 13 destinacions:

  • Estocolm
  • Manchester
  • Oslo
  • Dublín
  • Amsterdam
  • Brussel·les
  • Porto
  • Edimburg
  • Birmingham
  • Newcastle
  • Barcelona
  • Bilbao
  • Palma

 

Aeroport de Castelló, «rècord» de vols

Per part seua, l’aeroport de Castelló —que gestiona l’empresa pública Aerocas, dependent de la Generalitat— reprén este dimecres els seus vols regulars, després de més de tres mesos suspesos pel Covid-19.

 

L’aeroport operarà este estiu set rutes que connectaran amb sis destinacions, oferint un total de 15 freqüències setmanals, «xifra rècord» en la història de la infraestructura. Des d’este mes, activaran set rutes, gestionades per tres aerolínies (Wizz Air, Ryanair i Volotea).

 

La primera ruta a inaugurar la temporada este dimecres, la de Budapest (Wizz Air), tindrà una oferta de dos vols setmanals. El dijous se sumen les connexions de Londres-Stansted (Ryanair) i Katowice (Wizz Air), les dos amb dos vols setmanals. El 3 de juliol s’incorporen la nova de Viena i la de Londres-Luton, operades per Wizz Air i amb dos freqüències a la setmana. El dia 11 s’estrena la nova connexió a Bilbao, operada per Volotea amb dos vols setmanals.

 

La convergència de les set rutes suposarà que l’aeroport conseguisca la seua màxima activitat des de l’obertura al trànsit, en oferir 15 freqüències setmanals, superant les 13 de l’estiu de 2019.

 

Els tres aeroports valencians han implantat diverses mesures de seguretat, higiene i informació pel Covid-19 com són:

  • Reforç de la neteja i desinfecció en zones comunes.
  • Mampares protectores en taulells i filtres de seguretat.
  • Senyalització de la distància de seguretat entre persones.
  • Dispensadors de gel hidroalcohòlic.
  • Ús obligatori de mascaretes en la termina.
  • Reforç de la informació als passatgers.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.