Els aeroports de Manises i Alacant-Elx dupliquen el número de vols amb l’obertura de fronteres

 

Els aeroports de Manises i Alacant-Elx arranquen el mes de juliol amb un «salt qualitatiu» en el número de vols respecte al mes anterior i passen d’una vintena i una trentena de vols diaris a 55 vols en el cas del recinte valencià i 73 en l’alacantí, segons han informat fonts d’Aena, empresa pública que gestiona els dos espais.

 

En concret, este  dimecres 1 de juliol, l’Aeroport de València té programats un total de 55 operacions (27 vols d’arribada i 28 d’eixida), mentres que l’Aeroport d’Alacant-Elx 73 vols (36 arribades i 37 eixides).

 

Coincidint amb la reobertura de fronteres, l’Aeroport de València programa rutes que enllacen amb 20 destinacions nacionals i internacionals:

  • Budapest
  • París
  • Nantes
  • Londres
  • Brussel·les
  • Bolonya
  • Viena
  • Països Baixos
  • Porto
  • Zurich
  • Dublín
  • Palma
  • Menorca
  • Valladolid
  • Santiago de Compostel·la
  • Madrid
  • Sevilla
  • Bilbao
  • Tenerife
  • Eivissa

 

Per part seua, l’Aeroport d’Alacant-Elx inicia el mes de juliol amb rutes que l’unixen amb 13 destinacions:

  • Estocolm
  • Manchester
  • Oslo
  • Dublín
  • Amsterdam
  • Brussel·les
  • Porto
  • Edimburg
  • Birmingham
  • Newcastle
  • Barcelona
  • Bilbao
  • Palma

 

Aeroport de Castelló, «rècord» de vols

Per part seua, l’aeroport de Castelló —que gestiona l’empresa pública Aerocas, dependent de la Generalitat— reprén este dimecres els seus vols regulars, després de més de tres mesos suspesos pel Covid-19.

 

L’aeroport operarà este estiu set rutes que connectaran amb sis destinacions, oferint un total de 15 freqüències setmanals, «xifra rècord» en la història de la infraestructura. Des d’este mes, activaran set rutes, gestionades per tres aerolínies (Wizz Air, Ryanair i Volotea).

 

La primera ruta a inaugurar la temporada este dimecres, la de Budapest (Wizz Air), tindrà una oferta de dos vols setmanals. El dijous se sumen les connexions de Londres-Stansted (Ryanair) i Katowice (Wizz Air), les dos amb dos vols setmanals. El 3 de juliol s’incorporen la nova de Viena i la de Londres-Luton, operades per Wizz Air i amb dos freqüències a la setmana. El dia 11 s’estrena la nova connexió a Bilbao, operada per Volotea amb dos vols setmanals.

 

La convergència de les set rutes suposarà que l’aeroport conseguisca la seua màxima activitat des de l’obertura al trànsit, en oferir 15 freqüències setmanals, superant les 13 de l’estiu de 2019.

 

Els tres aeroports valencians han implantat diverses mesures de seguretat, higiene i informació pel Covid-19 com són:

  • Reforç de la neteja i desinfecció en zones comunes.
  • Mampares protectores en taulells i filtres de seguretat.
  • Senyalització de la distància de seguretat entre persones.
  • Dispensadors de gel hidroalcohòlic.
  • Ús obligatori de mascaretes en la termina.
  • Reforç de la informació als passatgers.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.