Air Nostrum reforça els vols a Balears per al pont de desembre

 

Air Nostrum reforça la seua operació per al pont de desembre amb set noves freqüències cap a les Illes Balears, en vols que connecten València amb Eivissa, Menorca i Palma i Alacant amb Eivissa.

 

En l’operació s’augmenten les connexions entre Eivissa i Palma amb cinc nous vols en cada sentit: el divendres 4 de desembre passa de cinc a set freqüències, el dissabte 5 de tres a quatre i el dimarts 8 de quatre a sis. Dins de la ruta que connecta Menorca amb Palma se sumen dos freqüències: una el divendres 4, que passa a tindre cinc, i una altra el dimarts 8 també amb cinc, anuncia la franquiciada d’Ibèria en un comunicat.

 

En els vols que unixen la península amb les illes destaca l’augment d’operació amb València. Durant el pont de desembre, la ruta cap a Palma es reforça amb tres freqüències addicionals.

 

Paral·lelament, en una programació específica per a aquests dies de pont, es reprén l’operació amb Eivissa, amb vols el divendres 4, dissabte 5, dilluns 7 i dimarts 8, i amb Menorca el divendres 4 i el dimarts 8. Alacant programades freqüències especials amb Eivissa el dissabte 5 i el diumenge 6.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.