Air Nostrum reforça els vols a Balears per al pont de desembre

 

Air Nostrum reforça la seua operació per al pont de desembre amb set noves freqüències cap a les Illes Balears, en vols que connecten València amb Eivissa, Menorca i Palma i Alacant amb Eivissa.

 

En l’operació s’augmenten les connexions entre Eivissa i Palma amb cinc nous vols en cada sentit: el divendres 4 de desembre passa de cinc a set freqüències, el dissabte 5 de tres a quatre i el dimarts 8 de quatre a sis. Dins de la ruta que connecta Menorca amb Palma se sumen dos freqüències: una el divendres 4, que passa a tindre cinc, i una altra el dimarts 8 també amb cinc, anuncia la franquiciada d’Ibèria en un comunicat.

 

En els vols que unixen la península amb les illes destaca l’augment d’operació amb València. Durant el pont de desembre, la ruta cap a Palma es reforça amb tres freqüències addicionals.

 

Paral·lelament, en una programació específica per a aquests dies de pont, es reprén l’operació amb Eivissa, amb vols el divendres 4, dissabte 5, dilluns 7 i dimarts 8, i amb Menorca el divendres 4 i el dimarts 8. Alacant programades freqüències especials amb Eivissa el dissabte 5 i el diumenge 6.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.