L’Ajuntament de Godella reconeix el treball de l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil durant la pandèmia

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha reconegut l’esforç que està fent l’Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil en el municipi durant la crisi sanitària provocada pel Covid-19 que ja dura quasi un any. Esforç, dedicació, treball i voluntat al servici de les persones que l’han necessitat en una situació extraordinària.

 

Els regidors Teresa Bueso i Fernando Oliveros han sigut els encarregats d’entregar la placa commemorativa a José Ballestar, representant de Protecció Civil de Godella. També ha participat l’Oficial Cap de la Policia Local de Godella, Ángel Navarro, qui ha expressat la seua gratitud cap a Protecció Civil durant els mesos de pandèmia.

 

La Corporació Municipal continua insistint a la població en la necessitat de complir amb les recomanacions sanitàries per a baixar l’impacte del coronavirus en Godella i insta la responsabilitat individual per a reduir la taxa d’incidència.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.