10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

L’Ajuntament de Paterna crea un Registre Municipal d’Artistes

Un xic tocant la guitarra

L’objectiu és promocionar i donar visibilitat al talent artístic i cultural local | Pxhere

 

Amb l’objectiu de donar una major visibilitat al talent i a l’activitat artística local i afavorir el creixement i la projecció cultural de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, sobretot arran de la pandèmia del coronavirus, l’Ajuntament ha creat un Registre Municipal d’Artistes locals.

 

D’esta manera, el consistori, a través de la Regidoria de Turisme, Cultura i Foc, pretén afavorir la relació de l’administració local amb el col·lectiu d’artistes paterners, establint nexes d’informació i comunicació que els permeten des de mantindre’ls informats de concursos fins a impulsar col·laboracions

 

Este registre contindrà dades d’artistes locals majors de 18 anys, des d’informació de contacte com el telèfon o les xarxes socials, fins a links amb vídeos o portfolios amb la finalitat de poder difondre, coordinar i fer visible la seua activitat artística, per a afavorir el seu desenvolupament i protegir al sector cultural, tan afectat durant esta crisi. 

 

El fitxer està obert a tota classe d’artistes que residisquen en Paterna, tant amateurs com professionals o docents, que treballen en els camps de les arts escèniques, música, literatura, arts plàstiques, cinema, dansa, malabarisme, disseny, composició, etc. 

 

Tots aquells veïns i veïnes que estiguen interessats a formar part es podran registrar a través d’un formulari en línia que s’habilitarà en els pròxims dies en la pàgina web de l’Ajuntament www.paterna.es.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.