L’Ajuntament de Paterna crea un Registre Municipal d’Artistes

Un xic tocant la guitarra

L’objectiu és promocionar i donar visibilitat al talent artístic i cultural local | Pxhere

 

Amb l’objectiu de donar una major visibilitat al talent i a l’activitat artística local i afavorir el creixement i la projecció cultural de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, sobretot arran de la pandèmia del coronavirus, l’Ajuntament ha creat un Registre Municipal d’Artistes locals.

 

D’esta manera, el consistori, a través de la Regidoria de Turisme, Cultura i Foc, pretén afavorir la relació de l’administració local amb el col·lectiu d’artistes paterners, establint nexes d’informació i comunicació que els permeten des de mantindre’ls informats de concursos fins a impulsar col·laboracions

 

Este registre contindrà dades d’artistes locals majors de 18 anys, des d’informació de contacte com el telèfon o les xarxes socials, fins a links amb vídeos o portfolios amb la finalitat de poder difondre, coordinar i fer visible la seua activitat artística, per a afavorir el seu desenvolupament i protegir al sector cultural, tan afectat durant esta crisi. 

 

El fitxer està obert a tota classe d’artistes que residisquen en Paterna, tant amateurs com professionals o docents, que treballen en els camps de les arts escèniques, música, literatura, arts plàstiques, cinema, dansa, malabarisme, disseny, composició, etc. 

 

Tots aquells veïns i veïnes que estiguen interessats a formar part es podran registrar a través d’un formulari en línia que s’habilitarà en els pròxims dies en la pàgina web de l’Ajuntament www.paterna.es.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.