L’Ajuntament de Paterna crea un Registre Municipal d’Artistes

Un xic tocant la guitarra

L’objectiu és promocionar i donar visibilitat al talent artístic i cultural local | Pxhere

 

Amb l’objectiu de donar una major visibilitat al talent i a l’activitat artística local i afavorir el creixement i la projecció cultural de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, sobretot arran de la pandèmia del coronavirus, l’Ajuntament ha creat un Registre Municipal d’Artistes locals.

 

D’esta manera, el consistori, a través de la Regidoria de Turisme, Cultura i Foc, pretén afavorir la relació de l’administració local amb el col·lectiu d’artistes paterners, establint nexes d’informació i comunicació que els permeten des de mantindre’ls informats de concursos fins a impulsar col·laboracions

 

Este registre contindrà dades d’artistes locals majors de 18 anys, des d’informació de contacte com el telèfon o les xarxes socials, fins a links amb vídeos o portfolios amb la finalitat de poder difondre, coordinar i fer visible la seua activitat artística, per a afavorir el seu desenvolupament i protegir al sector cultural, tan afectat durant esta crisi. 

 

El fitxer està obert a tota classe d’artistes que residisquen en Paterna, tant amateurs com professionals o docents, que treballen en els camps de les arts escèniques, música, literatura, arts plàstiques, cinema, dansa, malabarisme, disseny, composició, etc. 

 

Tots aquells veïns i veïnes que estiguen interessats a formar part es podran registrar a través d’un formulari en línia que s’habilitarà en els pròxims dies en la pàgina web de l’Ajuntament www.paterna.es.

Últimes notícies

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.
FILMOTECA D'ESTIU