L’Ajuntament de Paterna crea un Registre Municipal d’Artistes

Un xic tocant la guitarra

L’objectiu és promocionar i donar visibilitat al talent artístic i cultural local | Pxhere

 

Amb l’objectiu de donar una major visibilitat al talent i a l’activitat artística local i afavorir el creixement i la projecció cultural de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, sobretot arran de la pandèmia del coronavirus, l’Ajuntament ha creat un Registre Municipal d’Artistes locals.

 

D’esta manera, el consistori, a través de la Regidoria de Turisme, Cultura i Foc, pretén afavorir la relació de l’administració local amb el col·lectiu d’artistes paterners, establint nexes d’informació i comunicació que els permeten des de mantindre’ls informats de concursos fins a impulsar col·laboracions

 

Este registre contindrà dades d’artistes locals majors de 18 anys, des d’informació de contacte com el telèfon o les xarxes socials, fins a links amb vídeos o portfolios amb la finalitat de poder difondre, coordinar i fer visible la seua activitat artística, per a afavorir el seu desenvolupament i protegir al sector cultural, tan afectat durant esta crisi. 

 

El fitxer està obert a tota classe d’artistes que residisquen en Paterna, tant amateurs com professionals o docents, que treballen en els camps de les arts escèniques, música, literatura, arts plàstiques, cinema, dansa, malabarisme, disseny, composició, etc. 

 

Tots aquells veïns i veïnes que estiguen interessats a formar part es podran registrar a través d’un formulari en línia que s’habilitarà en els pròxims dies en la pàgina web de l’Ajuntament www.paterna.es.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.