L’Ajuntament de Paterna crea un Registre Municipal d’Artistes

Un xic tocant la guitarra

L’objectiu és promocionar i donar visibilitat al talent artístic i cultural local | Pxhere

 

Amb l’objectiu de donar una major visibilitat al talent i a l’activitat artística local i afavorir el creixement i la projecció cultural de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, sobretot arran de la pandèmia del coronavirus, l’Ajuntament ha creat un Registre Municipal d’Artistes locals.

 

D’esta manera, el consistori, a través de la Regidoria de Turisme, Cultura i Foc, pretén afavorir la relació de l’administració local amb el col·lectiu d’artistes paterners, establint nexes d’informació i comunicació que els permeten des de mantindre’ls informats de concursos fins a impulsar col·laboracions

 

Este registre contindrà dades d’artistes locals majors de 18 anys, des d’informació de contacte com el telèfon o les xarxes socials, fins a links amb vídeos o portfolios amb la finalitat de poder difondre, coordinar i fer visible la seua activitat artística, per a afavorir el seu desenvolupament i protegir al sector cultural, tan afectat durant esta crisi. 

 

El fitxer està obert a tota classe d’artistes que residisquen en Paterna, tant amateurs com professionals o docents, que treballen en els camps de les arts escèniques, música, literatura, arts plàstiques, cinema, dansa, malabarisme, disseny, composició, etc. 

 

Tots aquells veïns i veïnes que estiguen interessats a formar part es podran registrar a través d’un formulari en línia que s’habilitarà en els pròxims dies en la pàgina web de l’Ajuntament www.paterna.es.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.