L’Ajuntament de València suspén la taxa als bars dels mercats municipals

 

El regidor d’Hisenda a l‘Ajuntament de València, Borja Sanjuán, i el regidor de Comerç, Carlos Galiana, han anunciat este dimarts l‘anul·lació de la taxa de mercats als bars que es troben en els mercats municipals de la ciutat de València.

 

El regidor d’Hisenda, Borja Sanjuán, ha recordat que «estan sent moments molt difícils per als diferents sectors econòmics de la ciutat de València, i des de l’Ajuntament estem intentant dins les nostres possibilitats ajudar-los al màxim». Per això, Sanjuán ha anunciat que «no cobrarem la taxa dels mercats a aquells bars que estan presents en els nostres mercats municipals» mentres hi haja estes restriccions.

 

«És evident que ara no poden fer la seua activitat», ha remarcat l’edil d’Hisenda; per això, «és just que si han de tancar per a protegir-nos a tots, l’Ajuntament no els cobre una taxa per una activitat que no estan podent fer», ha afegit. Al respecte, Galiana, ha dit que «són temps difícils, però des de l’Ajuntament estem en la faena i tenim ben present a les persones que hui no poden fer la seua activitat amb normalitat. Per això cal estar al seu costat, perquè els autònoms i xicotetes empreses són qui donen vida als nostres barris, els que en circumstàncies normals generen llocs d’ocupació i mouen l’economia en València».

 

El regidor Galiana, a demés, ha anunciat que «enguany tornaran a convocar-se les ajudes al comerç, per a les que es mantindrà el pressupost de l’any anterior. Això, juntament amb les ajudes del Pla Resistir i el no cobrar les taxes de la venda no sedentària constituïx un ‘pack’ important per a mantindre l’activitat comercial de la ciutat», ha conclós.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions per a gestionar els residus sanitaris durant dos anys

El Consell ha autoritzat un contracte de 55,8 milions i dos anys per a la recollida, transport i tractament de residus sanitaris, amb opció de pròrroga.