11.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

L’Ajuntament de València suspén la taxa als bars dels mercats municipals

 

El regidor d’Hisenda a l‘Ajuntament de València, Borja Sanjuán, i el regidor de Comerç, Carlos Galiana, han anunciat este dimarts l‘anul·lació de la taxa de mercats als bars que es troben en els mercats municipals de la ciutat de València.

 

El regidor d’Hisenda, Borja Sanjuán, ha recordat que «estan sent moments molt difícils per als diferents sectors econòmics de la ciutat de València, i des de l’Ajuntament estem intentant dins les nostres possibilitats ajudar-los al màxim». Per això, Sanjuán ha anunciat que «no cobrarem la taxa dels mercats a aquells bars que estan presents en els nostres mercats municipals» mentres hi haja estes restriccions.

 

«És evident que ara no poden fer la seua activitat», ha remarcat l’edil d’Hisenda; per això, «és just que si han de tancar per a protegir-nos a tots, l’Ajuntament no els cobre una taxa per una activitat que no estan podent fer», ha afegit. Al respecte, Galiana, ha dit que «són temps difícils, però des de l’Ajuntament estem en la faena i tenim ben present a les persones que hui no poden fer la seua activitat amb normalitat. Per això cal estar al seu costat, perquè els autònoms i xicotetes empreses són qui donen vida als nostres barris, els que en circumstàncies normals generen llocs d’ocupació i mouen l’economia en València».

 

El regidor Galiana, a demés, ha anunciat que «enguany tornaran a convocar-se les ajudes al comerç, per a les que es mantindrà el pressupost de l’any anterior. Això, juntament amb les ajudes del Pla Resistir i el no cobrar les taxes de la venda no sedentària constituïx un ‘pack’ important per a mantindre l’activitat comercial de la ciutat», ha conclós.

Últimes notícies

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.