L’Ajuntament de València suspén la taxa als bars dels mercats municipals

 

El regidor d’Hisenda a l‘Ajuntament de València, Borja Sanjuán, i el regidor de Comerç, Carlos Galiana, han anunciat este dimarts l‘anul·lació de la taxa de mercats als bars que es troben en els mercats municipals de la ciutat de València.

 

El regidor d’Hisenda, Borja Sanjuán, ha recordat que «estan sent moments molt difícils per als diferents sectors econòmics de la ciutat de València, i des de l’Ajuntament estem intentant dins les nostres possibilitats ajudar-los al màxim». Per això, Sanjuán ha anunciat que «no cobrarem la taxa dels mercats a aquells bars que estan presents en els nostres mercats municipals» mentres hi haja estes restriccions.

 

«És evident que ara no poden fer la seua activitat», ha remarcat l’edil d’Hisenda; per això, «és just que si han de tancar per a protegir-nos a tots, l’Ajuntament no els cobre una taxa per una activitat que no estan podent fer», ha afegit. Al respecte, Galiana, ha dit que «són temps difícils, però des de l’Ajuntament estem en la faena i tenim ben present a les persones que hui no poden fer la seua activitat amb normalitat. Per això cal estar al seu costat, perquè els autònoms i xicotetes empreses són qui donen vida als nostres barris, els que en circumstàncies normals generen llocs d’ocupació i mouen l’economia en València».

 

El regidor Galiana, a demés, ha anunciat que «enguany tornaran a convocar-se les ajudes al comerç, per a les que es mantindrà el pressupost de l’any anterior. Això, juntament amb les ajudes del Pla Resistir i el no cobrar les taxes de la venda no sedentària constituïx un ‘pack’ important per a mantindre l’activitat comercial de la ciutat», ha conclós.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.