Anuncios

La Policia Local d’Alacant denuncia a dos locals per permetre l’ús de la pista de ball

 

La Policia Local d’Alacant ha denunciat a dos establiments del barri antic de la ciutat per permetre l’ús de la pista de ball durant la nit d’este divendres.

 

També s’ha denunciat un establiment per permetre el consum d’alcohol fora del local, també en el barri antic i s’han alçat quatre actes per incompliment de la distància de seguretat entre les taules.

Anuncios

 

De la mateixa manera, s’han alçat 33 actes a persones per mal ús de la mascareta, altres nou per consum de begudes alcohòliques en el carrer, cinc per consum de drogues i quatre per incompliment de l’Ordenança de Neteja.

 

Per altra banda, la Unitat d’Obertures, ha estés acta a un establiment denunciat per no tindre llicència i assegurança en el carrer del Capità Segarra, un altre local en el carrer de Bazan per mesurament acústic positiu i un altre establiment en el carrer de Segura per exercir una activitat «diferent a l’autoritzada».

 

A demés els agents del servici nocturn han intervingut en una festa celebrada en un xalet privat en el camí del Far, denunciant al propietari per incompliment de l’ordenança de sorolls i per fer una reunió sense adoptar mesures de distanciament social.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.
Anuncios