La Policia Local d’Alacant denuncia a dos locals per permetre l’ús de la pista de ball

 

La Policia Local d’Alacant ha denunciat a dos establiments del barri antic de la ciutat per permetre l’ús de la pista de ball durant la nit d’este divendres.

 

També s’ha denunciat un establiment per permetre el consum d’alcohol fora del local, també en el barri antic i s’han alçat quatre actes per incompliment de la distància de seguretat entre les taules.

 

De la mateixa manera, s’han alçat 33 actes a persones per mal ús de la mascareta, altres nou per consum de begudes alcohòliques en el carrer, cinc per consum de drogues i quatre per incompliment de l’Ordenança de Neteja.

 

Per altra banda, la Unitat d’Obertures, ha estés acta a un establiment denunciat per no tindre llicència i assegurança en el carrer del Capità Segarra, un altre local en el carrer de Bazan per mesurament acústic positiu i un altre establiment en el carrer de Segura per exercir una activitat «diferent a l’autoritzada».

 

A demés els agents del servici nocturn han intervingut en una festa celebrada en un xalet privat en el camí del Far, denunciant al propietari per incompliment de l’ordenança de sorolls i per fer una reunió sense adoptar mesures de distanciament social.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.