13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant denuncia a dos locals per permetre l’ús de la pista de ball

 

La Policia Local d’Alacant ha denunciat a dos establiments del barri antic de la ciutat per permetre l’ús de la pista de ball durant la nit d’este divendres.

 

També s’ha denunciat un establiment per permetre el consum d’alcohol fora del local, també en el barri antic i s’han alçat quatre actes per incompliment de la distància de seguretat entre les taules.

 

De la mateixa manera, s’han alçat 33 actes a persones per mal ús de la mascareta, altres nou per consum de begudes alcohòliques en el carrer, cinc per consum de drogues i quatre per incompliment de l’Ordenança de Neteja.

 

Per altra banda, la Unitat d’Obertures, ha estés acta a un establiment denunciat per no tindre llicència i assegurança en el carrer del Capità Segarra, un altre local en el carrer de Bazan per mesurament acústic positiu i un altre establiment en el carrer de Segura per exercir una activitat «diferent a l’autoritzada».

 

A demés els agents del servici nocturn han intervingut en una festa celebrada en un xalet privat en el camí del Far, denunciant al propietari per incompliment de l’ordenança de sorolls i per fer una reunió sense adoptar mesures de distanciament social.

Últimes notícies

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.

El 99,5% dels municipis de més de 5.000 habitants ja compta amb Pla Territorial d’Emergències homologat

La Comissió de Protecció Civil ha homologat 199 nous plans municipals. Amb això, quasi tots els municipis mitjans i grans disposen d'un marc operatiu comú davant emergències.

Un dispositiu de la UA ressuscita microordinadors clàssics en emular les seues disqueteres

La Universitat d'Alacant ha creat un dispositiu extern que retorna a la vida microordinadors clàssics en replicar amb fidelitat el funcionament de les disqueteres. Manté compatibilitat física, no exigix modificar el maquinari i reproduïx el so del capçal.

Mary Posa’t sosté que comença el procés de llibertat a Veneçuela

Mary Posa't ha afirmat que ha començat un procés de llibertat a Veneçuela i ha advertit d'una transició difícil. La Generalitat ha recolzat al teixit associatiu veneçolà i ella ha celebrat el desmantellament de l'Helicoide i la detenció de Nicolás Maduro.