La Policia Local d’Alacant denuncia a dos locals per permetre l’ús de la pista de ball

 

La Policia Local d’Alacant ha denunciat a dos establiments del barri antic de la ciutat per permetre l’ús de la pista de ball durant la nit d’este divendres.

 

També s’ha denunciat un establiment per permetre el consum d’alcohol fora del local, també en el barri antic i s’han alçat quatre actes per incompliment de la distància de seguretat entre les taules.

 

De la mateixa manera, s’han alçat 33 actes a persones per mal ús de la mascareta, altres nou per consum de begudes alcohòliques en el carrer, cinc per consum de drogues i quatre per incompliment de l’Ordenança de Neteja.

 

Per altra banda, la Unitat d’Obertures, ha estés acta a un establiment denunciat per no tindre llicència i assegurança en el carrer del Capità Segarra, un altre local en el carrer de Bazan per mesurament acústic positiu i un altre establiment en el carrer de Segura per exercir una activitat «diferent a l’autoritzada».

 

A demés els agents del servici nocturn han intervingut en una festa celebrada en un xalet privat en el camí del Far, denunciant al propietari per incompliment de l’ordenança de sorolls i per fer una reunió sense adoptar mesures de distanciament social.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.

Agirrezabala es lesiona el menisc i viatja a Vitòria per a ser valorat

El porter del València, cedit per l'Athletic Club, patix una lesió meniscal en el genoll esquerre i es desplaçarà a Vitòria per a ser valorat. El contratemps va arribar en un entrenament, just després de tornar a treballar amb el grup.

PLD Space alçarà una nova fàbrica de coets a Elx i duplicarà la seua plantilla

PLD Space construirà una nova fàbrica en Porta d'Elx per a sostindre el seu creixement i preveu duplicar la plantilla fins a 1.000 empleats des de mitjan 2028. El pla es recolza en un memoràndum amb Generalitat i Ajuntament i compassa el Miura 5, el primer llançament del qual està previst en el segon trimestre de 2026.